Компанія Tesla має намір оснастити автомобілі Model 3 та Model Y літій-залізо-фосфатними батареями (LFP).
Рішення про перехід на батареї LFP потрібне через труднощі з пошуком кобальту та нікелю, які є важливими компонентами для більшості акумуляторів.
Варто зазначити, що літій-залізо-фосфатні батареї мають більш тривалий термін служби порівняно із звичайними батареями, які в довгостроковій перспективі вимагатимуть меншої кількості ремонтів або заміни блоків. Але ці батареї мають нижчу щільність енергії та розраховані на менший пробіг. При цьому слід враховувати, що вони чутливіші до низьких температур, що безпосередньо залежить на дальності поїздки.
Також Tesla вже підняла ціни на флагманські версії Model S та Model X на 5000 доларів, оскільки попит на ці електромобілі зростав величезними темпами, а постачання стали сповільнюватися. Приблизно на 2000 доларів, порівняно з минулим тижнем, зросли ціни на Model 3 та Model Y.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…