Компанія Tesla має намір оснастити автомобілі Model 3 та Model Y літій-залізо-фосфатними батареями (LFP).
Рішення про перехід на батареї LFP потрібне через труднощі з пошуком кобальту та нікелю, які є важливими компонентами для більшості акумуляторів.
Варто зазначити, що літій-залізо-фосфатні батареї мають більш тривалий термін служби порівняно із звичайними батареями, які в довгостроковій перспективі вимагатимуть меншої кількості ремонтів або заміни блоків. Але ці батареї мають нижчу щільність енергії та розраховані на менший пробіг. При цьому слід враховувати, що вони чутливіші до низьких температур, що безпосередньо залежить на дальності поїздки.
Також Tesla вже підняла ціни на флагманські версії Model S та Model X на 5000 доларів, оскільки попит на ці електромобілі зростав величезними темпами, а постачання стали сповільнюватися. Приблизно на 2000 доларів, порівняно з минулим тижнем, зросли ціни на Model 3 та Model Y.
Renault готує до прем'єри шосте покоління Clio – офіційний дебют заплановано на вересневий автосалон у…
У Великій Британії щороку зникають десятки тисяч автомобілів. Як пише Express з посиланням на нове…
Ідея завести машину поштовхом знайома багатьом водіям, які ще пам’ятають старенькі радянські машини з механікою.…
Більшість водіїв не замислюється, як часто бере до рук ключі від авто. Щодня, по кілька…
Сонливість на трасі – це не жарти. За словами автоінструктора Олексія з Дніпра, навіть один…
Водійка з Києва, пані Олена, зверталася до страхової після ДТП. Каже – чоловік на старенькій…