Нацбанк України пропонує змінити чинний порядок обов’язкового страхування відповідальності водіїв.
Зокрема, пропонується збільшити ліміти страхових виплат по автоцивілці таким чином:
– зі 130 до 160 тис. грн на одного потерпілого – якщо внаслідок ДТП з вини водія було завдано шкоди майну третіх осіб;
– з 260 до 320 тис. грн за одного потерпілого – за шкоду, заподіяну життю та здоров’ю потерпілих у ДТП;
– з 50 до 80 тис. грн за одного потерпілого – у разі, якщо фіксація страхового випадку відбувається шляхом оформлення європротоколу (без участі поліції). При цьому скористатися європротоколом можна за взаємною згодою водіїв-учасників, які мають поліси ОСЦПВ. Проте, не повинно бути постраждалих людей у ДТП, а автовласники не мають ознак наркотичного чи алкогольного сп’яніння.
Також на пропозицію Моторного транспортного бюро (МТБ), передбачено затвердити розмір базової страховки автомобіля за договорами ОСЦПВ у розмірі 180 гривень, а визначати кінцеву вартість автоцивілки зможуть уже залежно від коригувальних коефіцієнтів у кожному конкретному випадку.
Таким чином, сума страховки залежатиме від:
– типу транспортного засобу;
– місця реєстрації (проживання) водія чи розташування підприємства;
– сфери використання авто (наприклад, таксі, вантажні перевезення тощо);
– власника транспортного засобу (фізособа або юрособа);
– “віку” авто;
– терміну дії договору страхування та способу його складання;
– наявності страхових випадків у минулому.
Крім того, в НБУ запропонували створити на базі МТБ єдину централізовану базу даних щодо обов’язкового страхування відповідальності водіїв, до якої будуть вноситись усі діючі та припинені договори автострахування, дані про страхові випадки, а також транспортні засоби та їх власники.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…