Нацбанк України пропонує змінити чинний порядок обов’язкового страхування відповідальності водіїв.
Зокрема, пропонується збільшити ліміти страхових виплат по автоцивілці таким чином:
– зі 130 до 160 тис. грн на одного потерпілого – якщо внаслідок ДТП з вини водія було завдано шкоди майну третіх осіб;
– з 260 до 320 тис. грн за одного потерпілого – за шкоду, заподіяну життю та здоров’ю потерпілих у ДТП;
– з 50 до 80 тис. грн за одного потерпілого – у разі, якщо фіксація страхового випадку відбувається шляхом оформлення європротоколу (без участі поліції). При цьому скористатися європротоколом можна за взаємною згодою водіїв-учасників, які мають поліси ОСЦПВ. Проте, не повинно бути постраждалих людей у ДТП, а автовласники не мають ознак наркотичного чи алкогольного сп’яніння.
Також на пропозицію Моторного транспортного бюро (МТБ), передбачено затвердити розмір базової страховки автомобіля за договорами ОСЦПВ у розмірі 180 гривень, а визначати кінцеву вартість автоцивілки зможуть уже залежно від коригувальних коефіцієнтів у кожному конкретному випадку.
Таким чином, сума страховки залежатиме від:
– типу транспортного засобу;
– місця реєстрації (проживання) водія чи розташування підприємства;
– сфери використання авто (наприклад, таксі, вантажні перевезення тощо);
– власника транспортного засобу (фізособа або юрособа);
– “віку” авто;
– терміну дії договору страхування та способу його складання;
– наявності страхових випадків у минулому.
Крім того, в НБУ запропонували створити на базі МТБ єдину централізовану базу даних щодо обов’язкового страхування відповідальності водіїв, до якої будуть вноситись усі діючі та припинені договори автострахування, дані про страхові випадки, а також транспортні засоби та їх власники.
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…
З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…
Нічого «вічного» в автомобільній промисловості не існує. Це факт. Однак є моделі, які виробляють максимально…