Компанія Renault представила нову версію електричного фургона Kangoo E-Tech. Зовні новинка не дуже відрізняється від моделі з ДВС, передає «Твоя МАШИНА»
Однак електрокар йде із зовсім іншою трансмісією, яка показує найкращу ефективність. Також Kangoo E-Tech оснастили електродвигуном потужністю 121 л. та акумулятором на 45 кВтг, що знаходиться під підлогою.
Запас ходу новинки складає 299 км. Модель, як і раніше, підтримує рекуперацію гальмування енергії та режим Eco Drive, що збільшує запас ходу при їзді без вантажу.
Доступна функція швидкого заряджання. Так, набрати 80% можна за 30 хвилин, коли у стандартному режимі потрібно 4 години. До 100% зарядити автомобіль від домашньої розетки можна за 6 годин. Електрокар має тепловий насос для додаткового нагрівання автомобільної кабіни.
Електрична та бензинова версія моделі побудовані на одній платформі. У салоні E-Tech знаходиться 8-дюймовий сенсорний монітор, адаптивний круїз-контроль, підігрів передніх крісел, лобового скла та кермового колеса.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…