Виробники гібридних автомобілів заради економічності жертвують безпекою, повідомляє «Твоя МАШИНА».
Виробники намагаються залучити покупців високою економічністю своїх гібридів. Однак такі маніпуляції з паливною системою зменшують ефективність гальмівної системи. Дослідження показали, що у кількох гібридів, зокрема моделей Toyota, гальмівний шлях значно довший, ніж у звичайних автомобілів. Причиною стали шини з низьким опором коченню.
У середньому гальмівний шлях гібридних авто на сухому асфальті при швидкості 60 миль на годину більший на 2,4-3,7 метра. Найгірші результати показали Chrysler Pacifica та Hyundai Sonata. Більший гальмівний шлях може спричинити аварію на дорозі.
Крім шин із низьким опором, збільшенню гальмівного шляху сприяє збільшена маса гібридів за рахунок додаткових батарей та систем рекуперативного гальмування.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…