Останнє дослідження Volvo Motors дало неоднозначні результати, повідомляє «Твоя МАШИНА».
Компанія з’ясувала, що виробничий процес електричного C40 Recharge генерує на 70% більше викидів ніж виробництво звичайної моделі XC40. Також Volvo пояснює, що якщо розглядати весь життєвий цикл автомобілів, то загальний вуглецевий слід електромобіля менше, ніж у аналога з ДВЗ.
Досліджувався вуглецевий слід кожної моделі протягом її життєвого циклу. Враховувалися також видобуток сировини, виробничі процеси, заправлення та водіння. Брався пробіг 200 тис. км, оскільки передбачалося, що більше автомобіль не експлуатуватиметься.
За словами компанії, дослідження включає три варіанти розвитку подій – це середньосвітове виробництво електроенергії, баланс між відновлюваними та викопними джерелами (EC28) та використання лише відновлюваних джерел.
Результати досліджень показали, що протягом усього життєвого циклу електромобілі більш екологічні, проте їхнє виробництво брудне. Найбільше шкодить екології виробництво акумуляторів.
У Данії трапився зухвалий випадок викрадення автомобіля просто з автосалону Bilhuset Silkeborg. Зловмисник, представившись потенційним…
Щоб автомобіль споживав пальне в межах, заявлених виробником, важливо підтримувати його технічний стан у порядку.…
На одній із вулиць Дніпра стався справжній курйоз: на автовозі, поряд із двома підготовленими для…
Українських водіїв та перевізників попереджають про тимчасові ускладнення на одному з популярних пунктів пропуску —…
Попри постійні розмови про фінансові труднощі київського "Динамо", його президент Ігор Суркіс, здається, живе зовсім…
У застосунку «Дія» з'явиться нова зручна послуга для автовласників — можливість замінити свідоцтво про реєстрацію…