Останнє дослідження Volvo Motors дало неоднозначні результати, повідомляє «Твоя МАШИНА».
Компанія з’ясувала, що виробничий процес електричного C40 Recharge генерує на 70% більше викидів ніж виробництво звичайної моделі XC40. Також Volvo пояснює, що якщо розглядати весь життєвий цикл автомобілів, то загальний вуглецевий слід електромобіля менше, ніж у аналога з ДВЗ.
Досліджувався вуглецевий слід кожної моделі протягом її життєвого циклу. Враховувалися також видобуток сировини, виробничі процеси, заправлення та водіння. Брався пробіг 200 тис. км, оскільки передбачалося, що більше автомобіль не експлуатуватиметься.
За словами компанії, дослідження включає три варіанти розвитку подій – це середньосвітове виробництво електроенергії, баланс між відновлюваними та викопними джерелами (EC28) та використання лише відновлюваних джерел.
Результати досліджень показали, що протягом усього життєвого циклу електромобілі більш екологічні, проте їхнє виробництво брудне. Найбільше шкодить екології виробництво акумуляторів.
У сучасних автомобілях часто зустрічаються кнопки і функції, значення яких водії просто не розуміють. Нещодавно…
Водіння в дощову погоду несе з собою низку ризиків і загроз для водія. Щоб не…
Кожен водій прагне скоротити витрати на паливо і зробити свою автомобільну подорож більш ефективною. У…
Багато водіїв навіть не підозрюють, що ключі їхніх автомобілів, крім основних, мають і додаткові функції.…
Існує безліч рекомендацій для водіїв щодо економії пального в автомобілі, проте мало хто знає, що…
Багато автолюбителів відчувають ностальгію за часами, коли автомобілі з механічною коробкою передач були нормою, але…