Останнє дослідження Volvo Motors дало неоднозначні результати, повідомляє «Твоя МАШИНА».
Компанія з’ясувала, що виробничий процес електричного C40 Recharge генерує на 70% більше викидів ніж виробництво звичайної моделі XC40. Також Volvo пояснює, що якщо розглядати весь життєвий цикл автомобілів, то загальний вуглецевий слід електромобіля менше, ніж у аналога з ДВЗ.
Досліджувався вуглецевий слід кожної моделі протягом її життєвого циклу. Враховувалися також видобуток сировини, виробничі процеси, заправлення та водіння. Брався пробіг 200 тис. км, оскільки передбачалося, що більше автомобіль не експлуатуватиметься.
За словами компанії, дослідження включає три варіанти розвитку подій – це середньосвітове виробництво електроенергії, баланс між відновлюваними та викопними джерелами (EC28) та використання лише відновлюваних джерел.
Результати досліджень показали, що протягом усього життєвого циклу електромобілі більш екологічні, проте їхнє виробництво брудне. Найбільше шкодить екології виробництво акумуляторів.
Останнім часом поліція почала частіше притягати українських водіїв до відповідальності за відсутність вогнегасника в автомобілі.…
Відомий американський блогер і автомеханік Скотті Кілмер попередив своїх підписників на YouTube про високі витрати…
Мало хто з українських водіїв буде зустрічі з патрульною поліцією, оскільки це майже гарантовано означає…
Серед українських автомобілістів поширена думка, що штраф за порушення правил дорожнього руху можна отримати лише…
У зв'язку зі скасуванням в Україні обов'язкового технічного огляду для більшості легкових автомобілів поліція посилила…
В Україні з кожним роком зростає кількість випадків позбавлення прав за нетверезе водіння. При цьому…