Компанія ДТЕК Енерго побудувала 900 метрів дороги в районі Бурштинської ТЕС із використанням 300 тонн сухої та вологої золи. Вартість проекту складає 22 млн. грн.
Зола застосована як в основі під асфальтобетонне покриття, так і в самому покритті. У нижньому шарі-основі – 25% зволоженої золи. Тут вона використана як замінник піску. У верхньому шарі зола міститься у складі асфальтобетону замість традиційного мінерального порошку. Зола значно дешевша, ніж цей порошок, тому з економічного погляду «золошлакові» дороги доцільніше.
За словами вчених, асфальтобетони, які виготовлені на основі золи, не поступаються за якостями традиційним асфальтобетонам.
Щорічно в Україні утворюється 6-7 млн. тонн золошлакових відходів. У Європі до 92% золошлаків утилізується, але Україна поки що не готова до таких цифр, проте золошлакові матеріали вже успішно використовуються у виробництві цементу, бетону, будівельних сумішей, а тепер і у дорожньому будівництві.
Українські водії звикли до усвідомлення того, що їхні автомобілі – це їхня власність, яка є…
В Україні існує цілий перелік предметів, експлуатувати автомобіль без яких заборонено ПДР. Є навіть думка,…
В Україні тривають дискусії щодо доцільності зміни системи покарань водіїв за порушення ПДР. Свою думку…
Багато автомобілістів не стежать за змінами ПДР, спираючись на старі знання того "як потрібно їздити".…
Автовласники, які мешкають у багатоквартирних будинках, особливо у великих містах, регулярно стикаються з проблемою паркування…
Багато автомобілістів часто здійснюють тривалі переїзди, які іноді припадають на особливо небезпечний час доби -…