Компанія ДТЕК Енерго побудувала 900 метрів дороги в районі Бурштинської ТЕС із використанням 300 тонн сухої та вологої золи. Вартість проекту складає 22 млн. грн.
Зола застосована як в основі під асфальтобетонне покриття, так і в самому покритті. У нижньому шарі-основі – 25% зволоженої золи. Тут вона використана як замінник піску. У верхньому шарі зола міститься у складі асфальтобетону замість традиційного мінерального порошку. Зола значно дешевша, ніж цей порошок, тому з економічного погляду «золошлакові» дороги доцільніше.
За словами вчених, асфальтобетони, які виготовлені на основі золи, не поступаються за якостями традиційним асфальтобетонам.
Щорічно в Україні утворюється 6-7 млн. тонн золошлакових відходів. У Європі до 92% золошлаків утилізується, але Україна поки що не готова до таких цифр, проте золошлакові матеріали вже успішно використовуються у виробництві цементу, бетону, будівельних сумішей, а тепер і у дорожньому будівництві.
Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…
Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…
Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…
Пошук недорогого, але надійного автомобіля з пробігом може перетворитися на справжній квест, якщо не знати…
У світі автомобільного дизайну існують компанії, які вважають за краще не винаходити колесо, а адаптувати…