Компанія ДТЕК Енерго побудувала 900 метрів дороги в районі Бурштинської ТЕС із використанням 300 тонн сухої та вологої золи. Вартість проекту складає 22 млн. грн.
Зола застосована як в основі під асфальтобетонне покриття, так і в самому покритті. У нижньому шарі-основі – 25% зволоженої золи. Тут вона використана як замінник піску. У верхньому шарі зола міститься у складі асфальтобетону замість традиційного мінерального порошку. Зола значно дешевша, ніж цей порошок, тому з економічного погляду «золошлакові» дороги доцільніше.
За словами вчених, асфальтобетони, які виготовлені на основі золи, не поступаються за якостями традиційним асфальтобетонам.
Щорічно в Україні утворюється 6-7 млн. тонн золошлакових відходів. У Європі до 92% золошлаків утилізується, але Україна поки що не готова до таких цифр, проте золошлакові матеріали вже успішно використовуються у виробництві цементу, бетону, будівельних сумішей, а тепер і у дорожньому будівництві.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…