Автомобільний експерт Саша Аніс на спеціальному треку тричі мало не розбив електрокар Tesla Model S Plaid на швидкості 240 км/год через неадекватну роботу гальм.
Автомобіль, з нез’ясованої поки що причини, блокував колеса задньої осі на тій самій ділянці траси. Система ABS не працювала належним чином. Очевидно, що це пов’язано з нерівностями у цьому місці дороги.
Як виявилося, щоразу, коли Tesla Model S Plaid у зоні гальмування наїжджала на нерівність, ABS з якоїсь причини переставала гальмувати задні колеса, тому машина ставала некерованою. На початку уповільнення швидкість обертання задніх коліс була на 80 км/год менша, ніж у передніх – вони починають гальмувати першими, чого бути в принципі не повинно.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…