Peugeot оновив свої субкомпактні електромобілі e-208 та e-2008. Для збільшення запасу ходу довелося внести низку змін, передає «Твоя МАШИНА».
Щоб зменшити споживання енергії, систему клімат-контролю доповнили датчиком вологості, що дозволить частіше активувати режим рециркуляції. Також змінили передатне число редуктора на електродвигуні та замінили шини на нову гуму зі зниженим опором коченню (клас А+). У Peugeot e-208 покришки діаметром 16 дюймів, у Peugeot e-2008 – 17 дюймів.
У результаті одного заряду хетчбеку вистачає на 362 км (+20 км), кросоверу – на 345 км (+25 км). При цьому, за розрахунками виробника, у міських умовах за температури близько 0 градусів максимальне збільшення становитиме 40 км.
Силові установки залишилися колишніми – це електромотор потужністю 136 к.с. (260 Нм) та акумуляторний блок на 50 кВтг з підтримкою зарядки потужністю до 100 кВт. До 80% зарядити акумулятор можна за 30 хвилин.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…