Peugeot оновив свої субкомпактні електромобілі e-208 та e-2008. Для збільшення запасу ходу довелося внести низку змін, передає «Твоя МАШИНА».
Щоб зменшити споживання енергії, систему клімат-контролю доповнили датчиком вологості, що дозволить частіше активувати режим рециркуляції. Також змінили передатне число редуктора на електродвигуні та замінили шини на нову гуму зі зниженим опором коченню (клас А+). У Peugeot e-208 покришки діаметром 16 дюймів, у Peugeot e-2008 – 17 дюймів.
У результаті одного заряду хетчбеку вистачає на 362 км (+20 км), кросоверу – на 345 км (+25 км). При цьому, за розрахунками виробника, у міських умовах за температури близько 0 градусів максимальне збільшення становитиме 40 км.
Силові установки залишилися колишніми – це електромотор потужністю 136 к.с. (260 Нм) та акумуляторний блок на 50 кВтг з підтримкою зарядки потужністю до 100 кВт. До 80% зарядити акумулятор можна за 30 хвилин.
У ситуації, коли вас зупиняє поліція, саме дрібні дії водія можуть зіграти проти нього. Про…
У спілкуванні з патрульними дрібниць не буває. Навіть кілька необережних слів можуть стати причиною позбавлення…
Кросовер до 500 000 гривень, що не боїться ям і пилюки, – це не фантазія.…
З часом прозорі пластикові фари мутніють. Причина – пил, бруд, комахи, соляний наліт, а також…
В Україні, де машини часто купують із прицілом на подальший перепродаж, швидке знецінення може вдарити…
У Сан-Франциско стартувало закрите тестування нових роботаксі Tesla, повідомляє Wired. Але попри амбіції компанії, повністю…