Peugeot оновив свої субкомпактні електромобілі e-208 та e-2008. Для збільшення запасу ходу довелося внести низку змін, передає «Твоя МАШИНА».
Щоб зменшити споживання енергії, систему клімат-контролю доповнили датчиком вологості, що дозволить частіше активувати режим рециркуляції. Також змінили передатне число редуктора на електродвигуні та замінили шини на нову гуму зі зниженим опором коченню (клас А+). У Peugeot e-208 покришки діаметром 16 дюймів, у Peugeot e-2008 – 17 дюймів.
У результаті одного заряду хетчбеку вистачає на 362 км (+20 км), кросоверу – на 345 км (+25 км). При цьому, за розрахунками виробника, у міських умовах за температури близько 0 градусів максимальне збільшення становитиме 40 км.
Силові установки залишилися колишніми – це електромотор потужністю 136 к.с. (260 Нм) та акумуляторний блок на 50 кВтг з підтримкою зарядки потужністю до 100 кВт. До 80% зарядити акумулятор можна за 30 хвилин.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…