Уподобання українських автомобілістів стали кардинально змінюватися. Зокрема, це виражається в прихильності до тієї чи іншої автомобільної марки. Наприклад, південнокорейський бренд Kia майже вдвічі скоротив продажі авто. Про це свідчить статистика, яку публікує асоціація «Укравтопром».
Незважаючи на те, що продажі нових автомобілів в країні в минулому місяці зросли на 20%, корейці примудрилися продати в два рази менше автомобілів, ніж за той же період в 2017-м, повідомляє autonews.ua.
Якщо в лютому минулого року українці купили 327 автомобілів Kia, то в цьому році лютневий показник компанії виявився на рівні 147 машин. Як результат, в списку найпопулярніших автомобільних марок Kia опустилася з п’ятого на 14 місце. Як і раніше, найактивніше українці купували кросовер Kia Sportage.
Незважаючи на популярність турбованих двигунів, традиційні «атмосферники» залишаються еталоном інженерної майстерності. Вони виробляють високу потужність,…
У зимовий період двигуни внутрішнього згоряння традиційно споживають більше палива, що, враховуючи сьогоднішні ціни на…
Сьогодні для автомобільного ринку 150 000 гривень - смішна ціна. Однак навіть за такі гроші…
Сучасні автомобілі вражають своїми передовими технологіями, але деякі функції викликають сумніви в їхній довговічності та…
Коли справа доходить до вибору нового автомобіля, безпека стає пріоритетом для більшості водіїв. Експерти SlashGear…
Зимова експлуатація автомобіля і так є складним процесом, а деякі водійські помилки здатні і зовсім…