Британська компанія склала цікаву статистику поломок автомобілів. Виявилося, що за з 2018 по 2021 рік частка викликів екстрених служб для автомобілів з ДВЗ через пробиття коліс становить лише 16%, а для електрокарів – 36%, передає «Твоя МАШИНА».
Експерти вважають, що така велика різниця пов’язана з великою масою електрокарів, через що при попаданні в яму покришки та диски ушкоджуються вдвічі частіше. Також більшість електромобілів не мають запасного колеса. Виробники відмовляються від них заради зменшення маси.
Крім того, фахівці зазначили, що через розряджені акумулятори дзвонять лише в 11% випадків. Таким чином, електрокари втричі частіше стикаються з пошкодженнями коліс, ніж з розрядженим акумулятором.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…