Британська компанія склала цікаву статистику поломок автомобілів. Виявилося, що за з 2018 по 2021 рік частка викликів екстрених служб для автомобілів з ДВЗ через пробиття коліс становить лише 16%, а для електрокарів – 36%, передає «Твоя МАШИНА».
Експерти вважають, що така велика різниця пов’язана з великою масою електрокарів, через що при попаданні в яму покришки та диски ушкоджуються вдвічі частіше. Також більшість електромобілів не мають запасного колеса. Виробники відмовляються від них заради зменшення маси.
Крім того, фахівці зазначили, що через розряджені акумулятори дзвонять лише в 11% випадків. Таким чином, електрокари втричі частіше стикаються з пошкодженнями коліс, ніж з розрядженим акумулятором.
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…
В умовах зростання цін на автомобільне паливо, а також нестабільної фінансової ситуації в країні питання…