Volkswagen офіційно схвалив експлуатацію автомобілів із дизельними 4-циліндровими двигунами останнього покоління на так званих парафінових паливах.
Причиною такого рішення є те, що це пальне виготовлене з біосировини, а викиди вуглекислого газу з ним менші на 70-95%, якщо порівнювати з паливом, виготовленим із нафти. У компанії кажуть, що такий вид палива за десять років може займати близько 20-30% європейського ринку пального для машин.
Крім того, у майбутньому з’являться так звані синтетичні палива, такі як PtL (Power-to-Liquid). Вони виробляються з відновлюваних джерел з використанням CO2 та електрики і при цьому відповідають вимогам до сучасного ДП.
Весна є особливим періодом для автомобілістів. Після важких зимових умов усім потрібно провести низку обов'язкових…
Сучасні автомобілі часто викликають питання щодо надійності та доцільності подальшої експлуатації вже після 300-400 тисяч…
Сучасні автомобілі майже завжди комплектуються кондиціонерами. Але як бути у спеку тим, у кого цього…
З кожним автомобілістом може трапитися нештатна ситуація, коли шина автомобіля виявилася пошкодженою. При цьому не…
Автомобільна коробка перемикання передач з моменту своєї появи на ринку стала справжнім хітом і дуже…
В умовах постійного зростання цін на автомобільне паливо українські водії вдаються до різного роду способів…