Volkswagen офіційно схвалив експлуатацію автомобілів із дизельними 4-циліндровими двигунами останнього покоління на так званих парафінових паливах.
Причиною такого рішення є те, що це пальне виготовлене з біосировини, а викиди вуглекислого газу з ним менші на 70-95%, якщо порівнювати з паливом, виготовленим із нафти. У компанії кажуть, що такий вид палива за десять років може займати близько 20-30% європейського ринку пального для машин.
Крім того, у майбутньому з’являться так звані синтетичні палива, такі як PtL (Power-to-Liquid). Вони виробляються з відновлюваних джерел з використанням CO2 та електрики і при цьому відповідають вимогам до сучасного ДП.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…