Результати краш-тесту популярного седана Hyundai Accent виявилися невтішними, передає «Твоя МАШИНА».
Автомобіль перевіряли у трьох видах випробувань: фронтальний удар на швидкості 64 км/год з перекриттям 40%, бічний удар візком, що імітує інший легковий автомобіль (швидкість — 50 км/год, ширина модуля, що деформується, — 1 500 мм) і бічний удар про стовп на швидкості 29 км/год.
У седана відзначили відсутність пасажирської подушки безпеки та систем стабілізації. Також ремінь безпечно працював некоректно. Таким чином, передній пасажир може вижити із мінімальними шансами. У манекена зафіксовані критично високі навантаження на грудну клітину та стегна при фронтальному та боковому ударі. Через відсутність дитячої системи CRS поставлено низькі бали за критерієм захисту дітей.
Таким чином, безпека передніх дорослих пасажирів становить 9%, дітей – 11%, а пішоходів – 53,11%. При цьому експерти оцінили високу ефективність подушки безпеки водія, водійського ременя з обмежувачем натягу і підголівників передніх сидінь.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…