Новости

Українцям розповіли чим загрожує низькопробний дизель у морози

Низькопробний дизель може пошкодити автомобіль у морози. За низьких температур таке паливо загусне, і двигун не заведеться, передає «Твоя МАШИНА».

Були відібрані зразки дизеля з 15 заправок: ОККО, WOG, SHELL, KLO, PRIME, ZOG, SOCAR, АВІАС, БРСМ-нафта, МОТТО, MARSHALL, ULTRA, Neftek, Brent Oil та Схід. Також було проаналізовано паливо брендових сортів: Pulls Diesel Арктика (OKKO), Mustang (WOG), Ventus (KLO) та V-power (SHELL).

Зразки перевіряли на відповідність ДСТУ за такими параметрами: гранична температура фільтрації, температура спалаху в закритому тиглі та вміст сірки. За результатами бренди розділили на кілька зон: червону (є суттєві відхилення від норм), синю (порушень немає, але й запасу міцності за якістю теж немає) і зелену (зразки відповідають усім нормам і мають запас міцності).

До червоної зони потрапили мережі-дискаунтери. Аутсайдерами стали зразки мереж БРСМ-нафти, МОТТО, Brent Oil, Схід. У дизелі МОТТО та Схід було порушено температуру спалаху – вона становить 43 і 46 градусів відповідно при нормативі не нижче 55 градусів. Це говорить про не заводське походження, що значно збільшує пожежну небезпеку при аварії.

Основні проблеми пов’язані із вмістом сірки. У зразку Схід її міститься більш ніж у 20 разів більше – 228 мг/кг, а у зразків МОТТО виявлено тридцятикратне перевищення норми – 309 мг/кг. Аутсайдером стала мережа БРСМ-нафти. Найбільше сірки зафіксовано у паливі Brent Oil – 912 мг/кг. У нормі вміст цієї речовини не повинен перевищувати 10 мг/кг. Занадто велика кількість сірки призводить до ремонту двигуна та шкідливих викидів, через які оксид сірки може потрапити у легені пішоходів.

У синю зону потрапили мережі SHELL, АВІАС, MARSHALL, ULTRA та Neftek. Зразки відповідають усім вимогам, але підходять майже межі норми. Також до цієї зони потрапив зразок преміального дизеля V-power SHELL. Проте його температура фільтрації виявилася лише -21 градусів, що відповідає результатам стандартного дизеля цієї мережі.

До зеленої зони зараховані мережі ОККО, WOG, KLO, PRIME та ZOG. Серед брендових сортів мають запас міцності лише 3 з 5 мереж: OKKO (Pulls Diesel Арктика) та WOG (Mustang) та KLO (Ventus), які витримують до -40 градусів. Пальне PRIME та ZOG має солідний запас – від мінус 24 градусів, а у KLO – до мінус 25. Ще кращі результати у ОККО та WOG. Вміст сірки в учасників зеленої зони виявився навіть нижчим за допустимий норматив – від 5 до 7 мг/кг.

Recent Posts

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025