Низькопробний дизель може пошкодити автомобіль у морози. За низьких температур таке паливо загусне, і двигун не заведеться, передає «Твоя МАШИНА».
Були відібрані зразки дизеля з 15 заправок: ОККО, WOG, SHELL, KLO, PRIME, ZOG, SOCAR, АВІАС, БРСМ-нафта, МОТТО, MARSHALL, ULTRA, Neftek, Brent Oil та Схід. Також було проаналізовано паливо брендових сортів: Pulls Diesel Арктика (OKKO), Mustang (WOG), Ventus (KLO) та V-power (SHELL).
Зразки перевіряли на відповідність ДСТУ за такими параметрами: гранична температура фільтрації, температура спалаху в закритому тиглі та вміст сірки. За результатами бренди розділили на кілька зон: червону (є суттєві відхилення від норм), синю (порушень немає, але й запасу міцності за якістю теж немає) і зелену (зразки відповідають усім нормам і мають запас міцності).
До червоної зони потрапили мережі-дискаунтери. Аутсайдерами стали зразки мереж БРСМ-нафти, МОТТО, Brent Oil, Схід. У дизелі МОТТО та Схід було порушено температуру спалаху – вона становить 43 і 46 градусів відповідно при нормативі не нижче 55 градусів. Це говорить про не заводське походження, що значно збільшує пожежну небезпеку при аварії.
Основні проблеми пов’язані із вмістом сірки. У зразку Схід її міститься більш ніж у 20 разів більше – 228 мг/кг, а у зразків МОТТО виявлено тридцятикратне перевищення норми – 309 мг/кг. Аутсайдером стала мережа БРСМ-нафти. Найбільше сірки зафіксовано у паливі Brent Oil – 912 мг/кг. У нормі вміст цієї речовини не повинен перевищувати 10 мг/кг. Занадто велика кількість сірки призводить до ремонту двигуна та шкідливих викидів, через які оксид сірки може потрапити у легені пішоходів.
У синю зону потрапили мережі SHELL, АВІАС, MARSHALL, ULTRA та Neftek. Зразки відповідають усім вимогам, але підходять майже межі норми. Також до цієї зони потрапив зразок преміального дизеля V-power SHELL. Проте його температура фільтрації виявилася лише -21 градусів, що відповідає результатам стандартного дизеля цієї мережі.
До зеленої зони зараховані мережі ОККО, WOG, KLO, PRIME та ZOG. Серед брендових сортів мають запас міцності лише 3 з 5 мереж: OKKO (Pulls Diesel Арктика) та WOG (Mustang) та KLO (Ventus), які витримують до -40 градусів. Пальне PRIME та ZOG має солідний запас – від мінус 24 градусів, а у KLO – до мінус 25. Ще кращі результати у ОККО та WOG. Вміст сірки в учасників зеленої зони виявився навіть нижчим за допустимий норматив – від 5 до 7 мг/кг.
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…
Якщо ви багато часу проводите за кермом, то періодично відчуваєте втому від поїздок. Подобний спосіб…
Продажі електричних автомобілів знаходяться в значній кризі, повідомляє Carscoops. Дослідження компанії EY продемонструвало стрімке зростання…
Прогрівання двигуна взимку може бути дратівливим заняттям, особливо, коли час підганяє. Але мало хто знає,…