Уподобання українських автомобілістів стали кардинально змінюватися. Зокрема, це виражається в прихильності до тієї чи іншої автомобільної марки. Наприклад, південнокорейський бренд Kia майже вдвічі скоротив продажі авто. Про це свідчить статистика, яку публікує асоціація «Укравтопром».
Незважаючи на те, що продажі нових автомобілів в країні в минулому місяці зросли на 20%, корейці примудрилися продати в два рази менше автомобілів, ніж за той же період в 2017-м, повідомляє autonews.ua.
Якщо в лютому минулого року українці купили 327 автомобілів Kia, то в цьому році лютневий показник компанії виявився на рівні 147 машин. Як результат, в списку найпопулярніших автомобільних марок Kia опустилася з п’ятого на 14 місце. Як і раніше, найактивніше українці купували кросовер Kia Sportage.
Нещодавнє дослідження iSeeCars показує, що електромобілі утримують свою вартість краще за інші типи автомобілів, втрачаючи…
Пошук надійного автомобіля, здатного подолати значну відстань без серйозних проблем, може бути складним завданням. Однак,…
Пневмопідвіска - це технологія, яка привертає увагу автолюбителів своєю обіцянкою покращити комфорт та керованість автомобіля.…
У трирядних позашляховиках простору вистачає як для пасажирів, так і для вантажу, але не всі…
Коли мова заходить про італійських автовиробників, слід розуміти, що Alfa Romeo – це не просто…
Якщо вам важлива швидкість, але бюджет обмежений, не впадайте у відчай. На автомобільному ринку є…