Categories: Новини

В Україні збудують новий автобан

Він пролягатиме зі Львова до Бухареста через Чернівці

Про стан українських доріг, особливо після зимового сезону, і говорити годі. Подекуди зійшли навіть залишки асфальту, встеленого торік. Про якісь глобальні плани на ремонт доріг цього року – сподіватися не варто.

Водночас з’явилася інформація, що голови Львівської і Чернівецької обласних рад з керівництвом румунського повіту Сучава уклали домовленість про створення швидкісної дороги через українські Карпати, яка з’єднає Львів та столицю Румунії — Бухарест.

Але ця резонансна новина чомусь цікавить лише румунську сторону. Адже голова Чернівецької обласної ради Іван Мунтян не вимовив жодного слова про це.

Натомість про це заявив глава повітової ради міста Сучава Георге Флутур, повідомляють інформаційні агенції.

У нас відбулася робоча зустріч із делегацією з України, у складі якої були голови обласних рад Чернівців і Львова. Обговорили питання транскордонної співпраці, головне з яких — продовження роботи на рівні робочих груп для подальшої практичної реалізації проекту з будівництва швидкісної автотранспортної магістралі через Східні Карпати (Львів – Чернівці – Сірет – Сучава – Пашкань – Бакеу – Фокшань — Бухарест), яка з’єднає Балтійське море з Чорним, — підкреслив Флутур.

За його словами, найближчим часом сторони обговорять фінансові можливості, зазначивши, що вони планують звернутися із спільним листом до європейських інститутів для надання фінансової допомоги при будівництві магістралі.

Голова повітової адміністрації звернув особливу увагу на те, що під час зустрічі було досягнуто також домовленості про реалізацію інших важливих для України і Румунії транскордонних інфраструктурних проектів.

На жаль, українська сторона у реалізації міжнародних проектів (навіть за рахунок країн Європи) – не надійний партнер. Про це красномовно свідчать факти про нібито реконструкцію пунктів пропуску «Дяківці» та «Красноїльськ».

Українська сторона не змогла здійснити роботи за гроші закордонних партнерів. Роботи не завершили, під’їзних шляхів немає і невідомо коли будуть. Відповідно, країни ЄС просто припинили реалізацію цих проектів. А гроші, можливо, взагалі доведеться віддати назад.

Можна припустити, що реалізацію амбіційного проекту щодо будівництва міжнародного автобану через Карпати також успішно поховають.

Recent Posts

Досвідчений механік назвав головну проблему будь-якого автомобіля

Американський автоблогер, механік із 56-річним стажем роботи Скотті Кілмер розкрив водіям головну проблему будь-якого автомобіля,…

06.05.2024

Найгірші з найкращих: названо ТОП-3 найменш надійних автомобілів Toyota

Японський автомобільний бренд Toyota відомий надійністю і довговічністю своїх автомобілів. Жоден авторитетний рейтинг якості не…

06.05.2024

Можна злетіти з дороги: механік назвав найнебезпечнішу несправність в автомобілі

У кожному автомобілі з часом можуть виникати найрізноманітніші несправності. З деякими ще можна якось їздити…

06.05.2024

Водіям слід насторожитися: 4 запахи, які сповіщають про несправності автомобіля

Незвичайні запахи в автомобілі самі по собі мають насторожити автомобіліста. Водночас є запахи, які додатково…

06.05.2024

Механік розповів, як вбивають машини “неправильні” кришки розширювального бачка

Кришка розширювального бачка може здатися недосвідченим водіям другорядним елементом в автомобілі, проте її роль часто…

06.05.2024

Названо марки автомобілів, про купівлю яких ви не пошкодуєте

Автомобіль є дуже недешевою інвестицією, до якої завжди слід підходити відповідально. Нерідко трапляється так, що…

06.05.2024