Компанія Duke Engines створила так званий “осьовий двигун”.
Новий ДВЗ має п’ять циліндрів, які розмістили інженери по колу. Поршні на шатунах кріпляться до хрестовини, яка обертається під дією самих поршнів, а колінвал працює у протилежному напрямку.
Однією з основних особливостей цього двигуна можна назвати здатність працювати практично на будь-якому пальному, а також відносно низький рівень вібрації. Крім цього, у двигуні даного типу відсутні клапани, а свічок запалювання та форсунок – по три на всі п’ять циліндрів.
За рахунок меншої кількості елементів двигун займає менше місця і має невелику вагу.
Заправка автомобіля "до повного" бака в спекотну погоду може спричинити низку серйозних проблем і навіть…
Топове спортивне купе E-Tech 4×4 300 HP поповнило лінійку флагманського Renault Rafale 2024 модельного року.…
Автоматичні системи фіксації дорожнього руху вже стали звичними в низці регіонів України. У зв'язку з…
Покарання за нетверезе водіння в Україні вкрай суворе. Уже вперше водія, якого викриють на керуванні…
Відомий британський автомеханік Шервуд Кук-молодший поділився з водіями думкою з приводу купівлі старих машин. Експерт…
18 травня в Україні набув чинності закон про посилення мобілізації, який зобов'язує військовозобов'язаних громадян призовного…