Компанія Duke Engines створила так званий “осьовий двигун”.
Новий ДВЗ має п’ять циліндрів, які розмістили інженери по колу. Поршні на шатунах кріпляться до хрестовини, яка обертається під дією самих поршнів, а колінвал працює у протилежному напрямку.
Однією з основних особливостей цього двигуна можна назвати здатність працювати практично на будь-якому пальному, а також відносно низький рівень вібрації. Крім цього, у двигуні даного типу відсутні клапани, а свічок запалювання та форсунок – по три на всі п’ять циліндрів.
За рахунок меншої кількості елементів двигун займає менше місця і має невелику вагу.
Високі ціни на пальне іноді підштовхують українців до необдуманих рішень. Зокрема багато хто з автомобілістів…
Бум на кросовери не оминув Україну. Ці автівки цінують за їх практичність, комфорт та непогану…
Японський автовиробник Honda офіційно презентував оновлений седан Accord 2026. Як пише Carscoops, перелік змін невеликий,…
Американський автовиробник Ford офіційно повідомив про відкликання 272 645 автомобілів. Як повідомляє Reuters з посиланням…
Міністерство закордонних справ України звернулось до українців із попередженням про тимчасові ускладнення дорожнього руху на…
Прем’єра гібридної версії компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління у Таїланді викликала справжній ажіотаж. Як…