Компанія Duke Engines створила так званий “осьовий двигун”.
Новий ДВЗ має п’ять циліндрів, які розмістили інженери по колу. Поршні на шатунах кріпляться до хрестовини, яка обертається під дією самих поршнів, а колінвал працює у протилежному напрямку.
Однією з основних особливостей цього двигуна можна назвати здатність працювати практично на будь-якому пальному, а також відносно низький рівень вібрації. Крім цього, у двигуні даного типу відсутні клапани, а свічок запалювання та форсунок – по три на всі п’ять циліндрів.
За рахунок меншої кількості елементів двигун займає менше місця і має невелику вагу.
Деякі українські водії хоч стикалася з фразою поліцейскього: «Ви їхали занадто швидко, я це бачив».…
Гендиректор Mercedes Ола Келленіус жорстко розкритикував плани ЄС заборонити бензинові й дизельні авто з 2035…
Ford запускає нову систему складання електромобілів – на 40% швидшу. Це не просто зміна процесу.…
На німецькому автобані спіймали нову модель Hyundai – електричний хетчбек Ioniq 2. Прототип з’явився у…
Склоочисники зношуються швидше, ніж хотілося б. Особливо в наших умовах – літо пече гуму, зима…
Коли починається дощ, деякі водії помічають цікаву річ – машина наче їде краще. Менше ривків.…