Американська компанія Astron Aerospace представила багатопаливний двигун внутрішнього згоряння без поршнів. Судячи з заяв розробників, принципово нова схема роботи забезпечить небачені досі характеристики віддачі при мінімальних розмірах та масі.
Відомо, що мотор зберігає класичні повноцінні 4 такти роботи. Тільки роль поршнів і шатунів виконують два ротори, що обертаються назустріч один одному з шипами і пазами, які служать для стиснення і викидання газів. Як і в камерах згоряння поршневих двигунів, такти в цьому агрегаті протікають паралельно, а роль клапанів виконує невелике вікно, розташоване посередині. Ротори введені в зачеплення між собою зубчастими вінцями – таким чином, будучи колінчастим валом, і розподільними валами, і ГРМ одночасно.
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…