Американська компанія Astron Aerospace представила багатопаливний двигун внутрішнього згоряння без поршнів. Судячи з заяв розробників, принципово нова схема роботи забезпечить небачені досі характеристики віддачі при мінімальних розмірах та масі.
Відомо, що мотор зберігає класичні повноцінні 4 такти роботи. Тільки роль поршнів і шатунів виконують два ротори, що обертаються назустріч один одному з шипами і пазами, які служать для стиснення і викидання газів. Як і в камерах згоряння поршневих двигунів, такти в цьому агрегаті протікають паралельно, а роль клапанів виконує невелике вікно, розташоване посередині. Ротори введені в зачеплення між собою зубчастими вінцями – таким чином, будучи колінчастим валом, і розподільними валами, і ГРМ одночасно.
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…
Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…
Alfa Romeo вирішила не прощатися з бензиновими емоціями, повідомляє Motor1. Після короткої паузи і прощальної…
Продати старий автомобіль вигідно – не така проста справа, як здається. Більшість водіїв втрачають частину…