Як відомо, 2022 року повернеться обов’язковий техогляд. Експерти вирішили розібратися, чи потрібне Україні таке нововведення, передає «Твоя МАШИНА».
Причин повернення обов’язкового техогляду дві: вимога Угоди про асоціацію з ЄС та вплив регулярних перевірок стану машин на безпеку дорожнього руху. Якщо говорити про європейські вимоги, то йдеться про Директиву 2014/45/ЄС. Проте термін її імплементації минув у 2017 році, а сама Директива перестала діяти у 2018 році.
В Україні техогляди проводяться інакше, ніж у Європі. Справа в тому, що європейці відвідують СТО у будь-якому випадку, незалежно від складності процедури. Там же можна і перевірити стан машини. У нас же автомобілісти вважають за краще вирішувати проблеми самостійно.
Якщо говорити про безпеку, то, згідно з даними патрульної поліції, минулого року на дорогах України було зафіксовано 170 тисяч ДТП. З них 0,2%, тобто 455 випадків, сталося через несправність транспортного засобу.
При цьому ДТП скоєно також через ями на дорогах, через які лопаються колеса. Крім того, деякі поломки трапляються раптово, і їх не можна передбачити. Тому введення обов’язкового техогляду для приватного транспорту не сильно знизить аварійність.
Варто зазначити, що власники й самі стежать за станом своїх машин. Адже ніхто свідомо не їздитиме на небезпечному транспорті.
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…
Якщо ви багато часу проводите за кермом, то періодично відчуваєте втому від поїздок. Подобний спосіб…
Продажі електричних автомобілів знаходяться в значній кризі, повідомляє Carscoops. Дослідження компанії EY продемонструвало стрімке зростання…
Прогрівання двигуна взимку може бути дратівливим заняттям, особливо, коли час підганяє. Але мало хто знає,…