Як відомо, 2022 року повернеться обов’язковий техогляд. Експерти вирішили розібратися, чи потрібне Україні таке нововведення, передає «Твоя МАШИНА».
Причин повернення обов’язкового техогляду дві: вимога Угоди про асоціацію з ЄС та вплив регулярних перевірок стану машин на безпеку дорожнього руху. Якщо говорити про європейські вимоги, то йдеться про Директиву 2014/45/ЄС. Проте термін її імплементації минув у 2017 році, а сама Директива перестала діяти у 2018 році.
В Україні техогляди проводяться інакше, ніж у Європі. Справа в тому, що європейці відвідують СТО у будь-якому випадку, незалежно від складності процедури. Там же можна і перевірити стан машини. У нас же автомобілісти вважають за краще вирішувати проблеми самостійно.
Якщо говорити про безпеку, то, згідно з даними патрульної поліції, минулого року на дорогах України було зафіксовано 170 тисяч ДТП. З них 0,2%, тобто 455 випадків, сталося через несправність транспортного засобу.
При цьому ДТП скоєно також через ями на дорогах, через які лопаються колеса. Крім того, деякі поломки трапляються раптово, і їх не можна передбачити. Тому введення обов’язкового техогляду для приватного транспорту не сильно знизить аварійність.
Варто зазначити, що власники й самі стежать за станом своїх машин. Адже ніхто свідомо не їздитиме на небезпечному транспорті.
Обираючи вживаний автомобіль, більшість покупців звертають увагу не лише на ціну, а й на надійність,…
У сервісному центрі МВС зафіксували вкрай незвичний випадок — на перевірку потрапило фальшиве водійське посвідчення,…
В Україні дедалі більше автовласників стикаються з ситуацією, коли штрафи за порушення правил дорожнього руху…
На вулицях Києва з'явився надпотужний і вкрай рідкісний екземпляр — Mercedes-AMG S63 Coupe, який пройшов…
Виїзд на дорогу навіть на коротку відстань вимагає відповідальності. Окрім водійського посвідчення, кожен автовласник зобов’язаний…
Видання Твоя МАШИНА вирішило згадати автомобілі 2000-х років з легендарною надійністю. Їхні двигуни та коробки…