Як відомо, 2022 року повернеться обов’язковий техогляд. Експерти вирішили розібратися, чи потрібне Україні таке нововведення, передає «Твоя МАШИНА».
Причин повернення обов’язкового техогляду дві: вимога Угоди про асоціацію з ЄС та вплив регулярних перевірок стану машин на безпеку дорожнього руху. Якщо говорити про європейські вимоги, то йдеться про Директиву 2014/45/ЄС. Проте термін її імплементації минув у 2017 році, а сама Директива перестала діяти у 2018 році.
В Україні техогляди проводяться інакше, ніж у Європі. Справа в тому, що європейці відвідують СТО у будь-якому випадку, незалежно від складності процедури. Там же можна і перевірити стан машини. У нас же автомобілісти вважають за краще вирішувати проблеми самостійно.
Якщо говорити про безпеку, то, згідно з даними патрульної поліції, минулого року на дорогах України було зафіксовано 170 тисяч ДТП. З них 0,2%, тобто 455 випадків, сталося через несправність транспортного засобу.
При цьому ДТП скоєно також через ями на дорогах, через які лопаються колеса. Крім того, деякі поломки трапляються раптово, і їх не можна передбачити. Тому введення обов’язкового техогляду для приватного транспорту не сильно знизить аварійність.
Варто зазначити, що власники й самі стежать за станом своїх машин. Адже ніхто свідомо не їздитиме на небезпечному транспорті.
Розкішні німецькі кросовери - це поєднання стилю, технологій, високих якості та продуктивності. Все це і…
Зима - складний час для автомобілістів, особливо в умовах українських морозів. Однією з поширених проблем,…
Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…
Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…
Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…