Американський ентузіаст Ерік Шторц вирішив переробити Toyota iQ у серйозний всюдихід. Для цього він встановив цього малюка на шасі старого Suzuki Grand Vitara 2000 року. Оскільки iQ на метр коротший, раму довелося обрізати на 445 мм між осями та на 406 мм на задньому звисі.
Дорожній просвіт був збільшений до 275 мм, а стандартні колеса замінили 17-дюймові сталеві диски із позашляховими шинами.
Інтер’єр залишився практично без змін, але центральну консоль запозичили у Suzuki. Крім того, під капотом розташувався 2,5-літровий V6 від Grand Vitara потужністю 157 кінських сил, який працює в парі з 4-ступінчастою автоматичною КПП. Повний привід доповнений роздавальною коробкою з понижувальною передачею.
На всі зміни майстер витратив 90 годин і 7500-8000 доларів разом із вартістю авто. Після завершення робіт найменший позашляховик Toyota вже проїхав близько 8000 км.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…