Американський ентузіаст Ерік Шторц вирішив переробити Toyota iQ у серйозний всюдихід. Для цього він встановив цього малюка на шасі старого Suzuki Grand Vitara 2000 року. Оскільки iQ на метр коротший, раму довелося обрізати на 445 мм між осями та на 406 мм на задньому звисі.
Дорожній просвіт був збільшений до 275 мм, а стандартні колеса замінили 17-дюймові сталеві диски із позашляховими шинами.
Інтер’єр залишився практично без змін, але центральну консоль запозичили у Suzuki. Крім того, під капотом розташувався 2,5-літровий V6 від Grand Vitara потужністю 157 кінських сил, який працює в парі з 4-ступінчастою автоматичною КПП. Повний привід доповнений роздавальною коробкою з понижувальною передачею.
На всі зміни майстер витратив 90 годин і 7500-8000 доларів разом із вартістю авто. Після завершення робіт найменший позашляховик Toyota вже проїхав близько 8000 км.
Акумулятор автомобіля - один із найважливіших компонентів транспортного засобу, що потребує регулярного обслуговування. Ситуації, коли…
Автомобілі з автоматичною коробкою передач істотно полегшують життя сучасним водіям. Ці машини не потребують частого…
Сучасні автомобілі значно просунулися в плані технологій, безпеки та надійності. Навіть найбільш невиразні моделі зазвичай…
Кожен автовласник хоче, щоб його транспортний засіб прослужив якомога довше, але багато хто з нас…
Автомобілі класу люкс завжди вирізнялися високими стандартами, пропонуючи своїм власникам не тільки комфорт і статус,…
Незважаючи на те, що сучасні двигуни і мастила для них виробляються так, що прогрів стає…