Автоматична система екстреного гальмування здатна розпізнавати пішоходів та запобігати зіткненням з ними. Однак у несприятливих умовах система працює не так стабільно, повідомляє «Твоя МАШИНА».
Системи розпізнавання пішоходів знижують ймовірність аварії на 27% загалом. Однак, якщо розглядати реальні зіткнення пішоходів, що сталися вночі без вуличного освітлення, то виявиться, що технологія не спрацьовує. Також вона збоїть за швидкості понад 80 км/год або при повороті.
До речі, у темний час доби відбувається три чверті нещасних випадків за участю пішоходів зі смертельними наслідками. З 2009 року смертність пішоходів збільшилась на 51%. Тільки за 2019 рік у США загинуло 6 205 пішоходів та 76 000 отримали травми.
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…
Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…