Водії вважають, що великі автомобілі безпечніші. Експерти вирішили дізнатися, чи компактні моделі їм поступаються, передає «Твоя МАШИНА».
2015 року були дослідження. В результаті виявилося, що пасажири позашляховиків, пікапів та великих седанів отримували менше травм у ДТП, ніж пасажири компактного транспорту. Але також встановили, що на безпеку впливає не лише розмір машини, а й її вага. Так, зі збільшенням маси на 500 кг безпека збільшується майже 20%. Таким чином, якщо маленький і великий автомобіль зіштовхнуться за однакової швидкості, більша частина сили удару буде спрямована на компактний автомобіль, оскільки він має меншу масу.
Також у ході експерименту менше людей отримували пошкодження у повнорозмірних седанах з великою масою та низькою посадкою. Тобто, безпека також залежить від центру тяжіння. У великих седанів він знаходиться на одному рівні з мотором та пасажирами, тому при ДТП автомобіль не підстрибує. Таким чином, найбезпечнішою буде важка, довга та невисока машина.
Також важливі засоби безпеки: подушки, помічники та камери. Істотний ефект має і стан кузова. Якщо машина потрапляла у ДТП, то геометрія кузова могла порушитись.
Впливає також тип кузова. Так, автомобілі з конструкцією, що несе, можуть захистити набагато краще, ніж рамні, так як при зіткненні рама майже не змінюється, а вся енергія від удару прямує в салон. Несуча конструкція працює як пружина. Є ще один фактор, який впливає на силу удару – кліренс. Чим він вищий, тим більший шанс на те, що сила удару буде спрямована на поріг або лонжерон.
Експерти провели два краш-тести: Fiat 500 та Mercedes-Benz GLE. У випробуванні із лобовим зіткненням програв Fiat. У ньому зафіксовано меншу відстань від пасажира до стіни, тому водій зазнавав більше навантажень на шийний відділ та коліна. У бічному ударі теж переміг Mercedes, тому що у нього більше кліренс і маса, і удар припав у поріг кузова. Таким чином, Mercedes-Benz GLE заслужив 5 зірок, а Fiat 500 отримав лише 3 зірок.
Таким чином, великі машини безпечніші, ніж компактні.
Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…