Німецький автовиробник Opel розпочав серійне виробництво рестайлінгової версії хетчбека Astra.
Зовнішній вигляд автомобіля буде схожий на інші авто бренду. Вперше на цій моделі будуть запропоновані адаптивні піксельні фари зі 168 світлодіодними елементами. Крім того, автомобіль отримає цифровий кокпіт і передні сидіння власної розробки Opel, які мають сертифікат асоціації лікарів-ортопедів AGR.
Виробник заявив, що першу партію з 500 автомобілів уже зібрано, а початок постачання європейським дилерам заплановано на весну.
Під капотом розташовуватиметься 1,2-літровий трициліндровий бензиновий турбодвигун на 108 або 128 кінських сил. Також пропонується чотирициліндровий турбодизель потужністю 128 сил. Плагін-гібридні версії з позначенням PHEV поєднують 1,6-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун з турбонаддувом потужністю 148 кінських сил та електромотор потужністю 109 кінських сил. У топовій PHEV-версії бензиновий двигун видає 178 кінських сил, а електродвигун 109 “конячок”, що дає комбіновану потужність в 222 сили. Обидві гібридні версії можуть проїхати лише на електротязі приблизно 50 кілометрів, завдяки вбудованому літій-іонному акумулятору на 12,4 кіловат-години. На вибір пропонуються 6-швидкісна МКПП та 8-діапазонний автомат.
Оновлена версія Opel Astra оцінюється в 22 465 євро. Вартість універсала Astra Sports Tourer починається від 23565 євро.
Сегмент розкішних кросоверів вельми насичений, що створює величезну конкуренцію на ринку. За таких умов ціла…
Щітки склоочисника - важливий елемент безпеки автомобіля, особливо в дощ або сніг. Незважаючи на їхню…
Кросовери користуються неабиякою популярністю в Україні, особливо серед сімейних водіїв, які цінують їх за комфорт…
Перший сніг несе українським автомобілістам нові загрози. Важливо розуміти, що керування транспортним засобом у таких…
Далеко не кожен автомобіль підходить для складних зимових умов експлуатації. Експерти звернули увагу на низку…
Тиск в автомобільних шинах є найважливішим фактором забезпечення безпеки експлуатації транспортного засобу. Якщо він занадто…