В Україні, починаючи з 9 лютого, більше не можна розмитнити автомобілі на європейській реєстрації за пільговим тарифом.
Президент юридичної компанії “Ніколас” Михайло Стрельников повідомив, що у процедурі розмитнення “євроблях” було чимало цікавих моментів, які значно ускладнюють саму процедуру. Йдеться про безліч «паперових» нюансів та різноманітних платежів.
Юрист вважає, що розмитнення авто на європейській реєстрації в Україні не є обов’язковим, якщо держава хоче контролювати переміщення цих машин усередині країни.
Правозахисник каже, що в Україні можна змушувати власників нерозмитнених машин просто реєструватися, вносячи щороку кілька тисяч гривень.
Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…
Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…
Німецький автомобільний гігант Volkswagen офіційно повідомив, що більше не буде виробляти в Європі малі бензинові…
Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…
В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…
Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…