В Україні, починаючи з 9 лютого, більше не можна розмитнити автомобілі на європейській реєстрації за пільговим тарифом.
Президент юридичної компанії “Ніколас” Михайло Стрельников повідомив, що у процедурі розмитнення “євроблях” було чимало цікавих моментів, які значно ускладнюють саму процедуру. Йдеться про безліч «паперових» нюансів та різноманітних платежів.
Юрист вважає, що розмитнення авто на європейській реєстрації в Україні не є обов’язковим, якщо держава хоче контролювати переміщення цих машин усередині країни.
Правозахисник каже, що в Україні можна змушувати власників нерозмитнених машин просто реєструватися, вносячи щороку кілька тисяч гривень.
Така, здавалося б, проста і рутинна процедура для автомобіліста, як запуск двигуна, також потребує правильного…
Якщо ви шукаєте старий сімейний автомобіль з бюджетом менше 500 000 гривень, є кілька чудових…
Сучасні автомобілі "напхані" такою кількістю сучасних функцій, про багато з яких їхні власники навіть не…
Найближчим часом Верховна Рада може проголосувати за чергове підвищення акцизів на автомобільне паливо. Відповідний законопроєкт…
Від ситуації, коли в автомобілі раптово закінчилося паливо, не застрахований жоден водій. При цьому деякі…
В Україні готуються зміни до законодавства, які дадуть змогу конфісковувати транспортні засоби в автовласників за…