В Україні, починаючи з 9 лютого, більше не можна розмитнити автомобілі на європейській реєстрації за пільговим тарифом.
Президент юридичної компанії “Ніколас” Михайло Стрельников повідомив, що у процедурі розмитнення “євроблях” було чимало цікавих моментів, які значно ускладнюють саму процедуру. Йдеться про безліч «паперових» нюансів та різноманітних платежів.
Юрист вважає, що розмитнення авто на європейській реєстрації в Україні не є обов’язковим, якщо держава хоче контролювати переміщення цих машин усередині країни.
Правозахисник каже, що в Україні можна змушувати власників нерозмитнених машин просто реєструватися, вносячи щороку кілька тисяч гривень.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…