«Євробляхи» і Южаніна: в хід пішла «важка артилерія» та жорсткі ультиматуми

У середу, 4 квітня на зустрічі з власниками нерозмитнених в комітет Ніни Южаніної підтяглася «важка артилерія» – співвласник групи компаній «АІС» Дмитро Святаш і представники «УкрАвто» Таріела Васадзе. Вони звинуватили власників «євроблях» в знищенні українського автопрому, а ті в свою чергу ще більше посилили свої вимоги щодо розмитнення – щоб ввезення будь-якої автівки обходилось від 500 до 1000 євро.

«Корпорація зазнала великих втрат і при переході на Євро-4, тому, що потрібно було модернізувати виробництво. У піковий 2008 році ми випустили понад 240 тис. легкових автомобілів. На сьогодні через економічну політику країни завод (ЗАЗ – прим. Ред) зупинений. На ньому працювало 23 тис. осіб. Зараз ми імпортуємо авто, починаючи від дешевих «Чері» і закінчуючи «Мерседесами». У «Ланосі», який коштує 190 тисяч – 60% податків. Конституція говорить, що у нас не може бути дискримінації ні за якою ознакою. То чому одні люди купують автомобілі і платять всі податки, а інші везуть з Європи і від них до бюджету не надходить жодної копійки? Такі люди дискримінують інших автовласників», – заявив голова правління корпорації« УкрАвто» Олександр Козіс.

В «Авто Євро Силу» кажуть, наступної середи запропонують законопроект, за яким розмитнення автомобілів відбуватиметься за фіксованими ставками.

«Ми говоримо про можливість усереднити вартість розмитнення, а саме, вивести константу, незалежно від автомобіля. Наприклад: двигун об’ємом до 2,5 літрів – 500 євро, до 5 літрів – 1000 євро. Ці норми зараз стають основою. В даному випадку ми беремо білоруський приклад. Вони нам пропонують молдовський сценарій, ми їм білоруський. Ми змусимо їх прийняти цей закон», – сказав один з керівників «Авто Євро Сила» Олег Ярошевич.

Активісти «АЄС» вважають, що не зірвуть ультиматумами переговорний процес.

«Якщо з депутатами і Ніною Южаніною у нас є конструктив, то з другою стороною – Васадзе та іншими лобістами, у нас немає діалогу або можливості хоча б говорити мовою закону. У них є амбіції захищати свій ринок або бізнес тих, на кого вони працюють», – сказали представники «АЄС».

Джерело: autonews.ua

Recent Posts

BMW тестує новий електричний M3: подробиці

Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…

21.12.2025

В Україні підліток за кермом авто вирвав заправний пістолет на АЗС та втік

Днями в Сумах стався курйозний, але в той же час небезпечний інцидент за участю 16-річного…

21.12.2025

Суддя не гальмувала взагалі: з’явились моторошні подробиці кривавої ДТП з підлітками

18 грудня в Харкові сталась серйозна ДТП. Легковик під керуванням судді Валківського районного суду Алли…

21.12.2025

ТОП-5 «ненажерливих» нових авто, що поглинають паливо літрами

В 2025 році на ринку дебютували сотні нових бензинових моделей. В більшості випадків тренд рухається…

21.12.2025

ТОП-5 найкращих суперміні 2025 року: ідеальні міські авто

Якщо ви шукаєте практичне та економне авто не за «всі гроші світу» для щоденних поїздок…

21.12.2025

ТОП-10 кращих авто для новачків: надійні, прості й недорогі

Придбання першого авто – це завжди велика відповідальність. Складність не лише в тому, що машина…

21.12.2025