У лютому німецька громадськість була вражена новиною: суд Лейпцига дозволив органам самоврядування вводити заборону на рух дизельних авто в місті. Після цього в країні почалася ланцюгова реакція. Про це повідомляє MMR з посиланням на Автоцентр.
Жителі ФРН стали масово позбуватися від авто, що працюють на важкому паливі, в наслідок чого на них різко впали ціни.
Під заборону можуть потрапити дизелі стандарту ЄВРО-4 і нижче, однак уже в вересні наступного року планку обіцяють підняти до ЄВРО-5. Це при тому, що з 15 млн таких авто по всій країні сучасним еконормам ЄВРО-6 відповідають тільки 4 млн авто.
У зв’язку з цим німці стали збувати дизелі в Східну Європу. Як говориться в сюжеті Deutsche Welle, в 2017 році експорт цих авто виріс з 197 до 233 тис. од. в порівнянні з 2016-м, з яких тільки в Україні було ввезено 16 тис. (в два рази більше, ніж роком раніше). Також вживані дизелі активно направляють в Румунію, Польщу, Чехію, Болгарію та інші східноєвропейські країни.
Щоб безпроблемно їздити за кермом і не мати неприємностей із законом, недостатньо просто не перевищувати…
Більшість українських водіїв взимку не заморочуються з тим, щоб знімати за кермом верхній одяг. І…
Багато українських автомобілістів сьогодні мають безстрокові водійські права і навіть не замислюються про необхідність їх…
Проїзд перехрестя - завжди вкрай відповідальний момент, оскільки небезпека може підстерігати вас звідусіль. Щоб забезпечити…
Одним із факторів популярності гібридних кросоверів є їхня економічність. Однак витрата пального для кожної моделі…
Кросовери і позашляховики часто сприймаються як автомобілі одного класу, але між ними є ключові відмінності,…