В Україні 94% або 160 тис. км доріг державного та місцевого значення експлуатується понад встановлені нормативи, а для приведення їх у нормативний стан необхідно проводити ремонт не менш як 10-12 тис. км на рік. Про це повідомив радник голови «Укравтодору» Олександр Кава, пише УНІАН.
“Якщо ми говоримо про мережу доріг державного і місцевого значення – 170 тис. км доріг, то 160 тис. км або 94% доріг експлуатується понад встановлені нормативи. Ці дороги повинні були бути капітально відремонтовані або реконструйовані 10-40 років тому. Головна причина, чому цього не робилося, полягає в тому, що коштів, які виділялися, було дуже мало. Навіть минулого року, коли було відремонтовано рекордну кількість за останнє 10-річчя доріг, було зроблено 2,1 тис. км зі 170 км. Тому, щоб дорожню мережу привести в нормативний стан найближчим майбутнім, необхідно капітально ремонтувати, реконструювати і проходити середній ремонт не менш як 10-12 тис. км на рік», – сказав він.
Також, Кава зазначив, що загальна протяжність українських доріг разом із вулично-дорожніми мережами становить близько 430 тис. км, із яких тільки 50 тис. км доріг державного значення, за які несе відповідальність «Укравтодор».
«В Україні загальна протяжність доріг разом із вулично-дорожніми мережами становить близько 430 тис. км. З них 250 тис. км – це вулично-дорожня мережа в населених пунктах, за які відповідають міські та сільські голови. «Укравтодор» до цих мереж не має стосунку. Також, є 120 тис. км місцевого значення, які з’єднують між собою села і села з районними центрами. З 1 січня 2018 року ці дороги були передані обласним держадміністраціям. Відповідно пріоритети ремонту встановлюються адміністраціями, але на першому етапі проходять узгодження з «Укравтодором», Мінінфраструктури та бюджетним комітетом Верховної Ради. Крім цього, є 50 тис. км доріг державного значення, за які несе відповідальність «Укравтодор», – сказав він.
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…