Імпорт палива з Росії та Білорусі був основним джерелом постачання пального в Україну: 42% бензину та 63% дизельного палива. Українські нафтопереробні заводи задовольняли лише 46% внутрішнього попиту на бензин та 14% внутрішнього попиту на дизельне паливо. Близько 1 млн тонн бензину було імпортовано в Україну з Білорусії у 2021 році та 5 млн тонн дизельного палива було ввезено в Україну з Росії та Білорусі. Також близько 20% споживання світлих нафтопродуктів в Україні припадає на ЗВГ, 45% якого також постачалося з Росії та Білорусі.
“Щоб задовольнити потреби України в бензині, європейським переробникам необхідно збільшити щорічну переробку нафти лише на 1,8 млн т. Це можна зробити на польських та литовських НПЗ”, – вважає головний аналітик GMK Center Андрій Тарасенко.
Але для задоволення потреб України в дизельному паливі, європейським нафтопереробникам необхідно збільшити щорічну переробку нафти майже на 30 млн. тонн.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…