Директор Консалтингової групи А-95 Сергій Куюн повідомив, що в період воєнного часу в Україні потрібно дозволити працювати нелегальним АЗС та виробникам пального.
«Техніка ЗСУ це взагалі не помітить, танки, ЗІЛи, тепловози та інші поїдуть просто – це техніка в основному не нова. Цивільний транспорт також переживе. Жорсткі європейські вимоги щодо палива переважно переслідують екологічні цілі. Зараз для нашого життя та здоров’я є більш серйозні загрози, ніж вихлопи у заторах із машин біженців», – пише він.
Куюн вважає, що необхідно зробити все, щоб на ринок “пішло” паливо.
«Міні-нпз, контрабандисти, бодяжники – все знадобиться. Зрештою, амністують сьогодні ув’язнених для боротьби з ворогом», – пише експерт.
Щодо держрегулювання, то воно, на думку Куюна, має бути, але формулу слід адаптувати до нових реалій.
“Контроль за дотриманням цінової дисципліни запросто забезпечать місцеві адміністрації”, – підсумував він.
Правила дорожнього руху (ПДР) постійно змінюються, в тому числі і в частині появи нових дорожніх…
Багато автовиробників офіційно рекомендують своїм клієнтам міняти моторне масло в двигуні кожні 10 000 –…
Вважається, що головним ворогом автомобільного акумулятора є мороз. Однак занадто висока температура також може негативно…
На тлі високих цін на паливо в Україні зростає попит на автомобілі з гібридною силовою…
Для будь-якого автовиробника сьогодні важливо не тільки створити надійний, якісний, стильний і продуктивний автомобіль, але…
Японський виробник преміальних автомобілів Lexus готується випустити власний суперкар LFR. Прототип новинки в камуфляжі помітили…