Директор Консалтингової групи А-95 Сергій Куюн повідомив, що в період воєнного часу в Україні потрібно дозволити працювати нелегальним АЗС та виробникам пального.
«Техніка ЗСУ це взагалі не помітить, танки, ЗІЛи, тепловози та інші поїдуть просто – це техніка в основному не нова. Цивільний транспорт також переживе. Жорсткі європейські вимоги щодо палива переважно переслідують екологічні цілі. Зараз для нашого життя та здоров’я є більш серйозні загрози, ніж вихлопи у заторах із машин біженців», – пише він.
Куюн вважає, що необхідно зробити все, щоб на ринок “пішло” паливо.
«Міні-нпз, контрабандисти, бодяжники – все знадобиться. Зрештою, амністують сьогодні ув’язнених для боротьби з ворогом», – пише експерт.
Щодо держрегулювання, то воно, на думку Куюна, має бути, але формулу слід адаптувати до нових реалій.
“Контроль за дотриманням цінової дисципліни запросто забезпечать місцеві адміністрації”, – підсумував він.
Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…
Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…
Німецький автомобільний гігант Volkswagen офіційно повідомив, що більше не буде виробляти в Європі малі бензинові…
Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…
В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…
Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…