Директор Консалтингової групи А-95 Сергій Куюн повідомив, що в період воєнного часу в Україні потрібно дозволити працювати нелегальним АЗС та виробникам пального.
«Техніка ЗСУ це взагалі не помітить, танки, ЗІЛи, тепловози та інші поїдуть просто – це техніка в основному не нова. Цивільний транспорт також переживе. Жорсткі європейські вимоги щодо палива переважно переслідують екологічні цілі. Зараз для нашого життя та здоров’я є більш серйозні загрози, ніж вихлопи у заторах із машин біженців», – пише він.
Куюн вважає, що необхідно зробити все, щоб на ринок “пішло” паливо.
«Міні-нпз, контрабандисти, бодяжники – все знадобиться. Зрештою, амністують сьогодні ув’язнених для боротьби з ворогом», – пише експерт.
Щодо держрегулювання, то воно, на думку Куюна, має бути, але формулу слід адаптувати до нових реалій.
“Контроль за дотриманням цінової дисципліни запросто забезпечать місцеві адміністрації”, – підсумував він.
Німецький автовиробник Audi активно готується до прем’єри нового флагманського кросовера, який може отримати назву Q9.…
Компанія Kia розсекретила зовнішність і технічні характеристики оновленого кросовера Sportage 2025, орієнтованого на китайський ринок.…
Компактні кросовери завоювали величезну популярність в усьому світі завдяки своїй універсальності, підвищеному кліренсу, сучасному дизайну…
Уже 3 квітня компанія Skoda планує представити спортивну модифікацію свого нового електричного кросовера Elroq. Офіційна…
З 1 квітня 2025 року в Україні діють оновлені правила виїзду чоловіків за кордон. Основна…
В Україні водіям, які вперше отримали посвідчення водія, видається тимчасовий документ терміном на 2 роки.…