Новости

Проблема з чіпами для автомобілів у світі ускладнюється через війну в Україні

Від 45% до 54% ​​світового неону для напівпровідників, що використовуються для виробництва чіпів, постачалися двома українськими компаніями, Ingas та Cryoin, які припинили свою діяльність.

Зупинка постачання неону ставить під загрозу виробництво чіпів, яких і так не вистачало для мобільних телефонів, ноутбуків та автомобілів.

До вторгнення Ingas виробляв від 15 000 до 20 000 кубометрів неону на місяць для клієнтів у Тайвані, Кореї, Китаї, США та Німеччині, причому близько 75% припадало на індустрію чипів. Компанія базується в Маріуполі, що знаходиться в облозі російських військ.

Інша компанія, Cryoin, яка робила приблизно від 10 000 до 15 000 кубометрів неону на місяць, розташована в Одесі, припинила роботу 24 лютого в день вторгнення.

Recent Posts

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025