У Німеччині ціни на вживані автомобілі зростають з кожним днем. Так, у порівнянні з 2021 роком найбільше додали в ціні моделі середнього класу: на 14,1%. Далі йдуть вживані малолітражки (+11,9%) та компактні моделі (+11,0%).
Такий розвиток подій підтверджують і в Deutsche Automobil Treuhand (DAT): залишкова вартість 3-річного бензинового автомобіля зросла з 55,6% від нової ціни у січні 2021 року до 64,5% у 2022-му.
У секторі дизельних машин зростання виявилося значнішим: з 52,9% до 62,3%. Найменше подорожчання уживаних автомобілів спостерігається у сегменті венів (+1,8%), SUV (+7,6%) та спорткарів (+8,5%).
Ціна на вживані авто стала зростати з середини 2021 року. Це пов’язано з пандемією коронавірусу, оскільки багато німців пересіли з громадського транспорту на особистий автомобіль, і дефіцитом нових автомобілів, у зв’язку з нестачею мікрочіпів.
У 2021 році продажі впали на 11% порівняно з попереднім роком. Особливо сильно постраждали фургони: у 2021 році їх стало майже на чверть менше ніж роком раніше.
У сегменті субкомпактних моделей пропозиція різко скоротилася на 19,6%, серед компактів – на 14,8%. А ось асортимент преміальних машин збільшився (+12,9%).
Що ж до електрокарів, то в січні 2022 року серед усіх вироблених ТЗ на частку електромобілів припало 11%, а на ринку вживаних пропозицій їх лише 1%.
Зима - складний час для автомобілістів, особливо в умовах українських морозів. Однією з поширених проблем,…
Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…
Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…
Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…
Пошук недорогого, але надійного автомобіля з пробігом може перетворитися на справжній квест, якщо не знати…