У Німеччині ціни на вживані автомобілі зростають з кожним днем. Так, у порівнянні з 2021 роком найбільше додали в ціні моделі середнього класу: на 14,1%. Далі йдуть вживані малолітражки (+11,9%) та компактні моделі (+11,0%).
Такий розвиток подій підтверджують і в Deutsche Automobil Treuhand (DAT): залишкова вартість 3-річного бензинового автомобіля зросла з 55,6% від нової ціни у січні 2021 року до 64,5% у 2022-му.
У секторі дизельних машин зростання виявилося значнішим: з 52,9% до 62,3%. Найменше подорожчання уживаних автомобілів спостерігається у сегменті венів (+1,8%), SUV (+7,6%) та спорткарів (+8,5%).
Ціна на вживані авто стала зростати з середини 2021 року. Це пов’язано з пандемією коронавірусу, оскільки багато німців пересіли з громадського транспорту на особистий автомобіль, і дефіцитом нових автомобілів, у зв’язку з нестачею мікрочіпів.
У 2021 році продажі впали на 11% порівняно з попереднім роком. Особливо сильно постраждали фургони: у 2021 році їх стало майже на чверть менше ніж роком раніше.
У сегменті субкомпактних моделей пропозиція різко скоротилася на 19,6%, серед компактів – на 14,8%. А ось асортимент преміальних машин збільшився (+12,9%).
Що ж до електрокарів, то в січні 2022 року серед усіх вироблених ТЗ на частку електромобілів припало 11%, а на ринку вживаних пропозицій їх лише 1%.
Шведський автовиробник Volvo офіційно повідомив про підготовку презентації нового електричного кросоверу EX60 21 січня 2026…
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…
Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…
Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…
Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…
Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…