Китайська компанія Geely почала глибоко сумніватися в тому, що зможе досягти великого успіху в Росії навіть після відходу численних конкурентів. Автовиробник уже почав оцінювати репутаційні ризики бренду.
Причиною такого можливого рішення є те, що Geely належить популярна шведська марка Volvo, британський виробник спорткарів Lotus, а також міноритарний пакет акцій німецького Mercedes-Benz. Керівництво компанії побоюється, що можливий успіх у Росії не компенсує втрати на ринку Європи.
“Сумніви Geely та призупинення роботи її заводу в Білорусі наголошують на дилемі, з якою стикаються Geely та інші китайські компанії”, – зазначають у Financial Times.
Колись автомобілебудівні компанії малювали рай: невеликі бензинові двигуни мали бути і тяговитими, і економними. Але…
На вторинному ринку не так багато брендів, які охоплюють одразу і студентів, і батьків трьох…
Цього тижня в Україні спека трохи вщухла, але вже ближче до вихідних у більшості регіонів…
Поки одні міняють авто кожні п’ять років, інші їздять на одному десятиліттями. Видання GO пише…
Деякі українські водії хоч стикалася з фразою поліцейскього: «Ви їхали занадто швидко, я це бачив».…
Гендиректор Mercedes Ола Келленіус жорстко розкритикував плани ЄС заборонити бензинові й дизельні авто з 2035…