Китайська компанія Geely почала глибоко сумніватися в тому, що зможе досягти великого успіху в Росії навіть після відходу численних конкурентів. Автовиробник уже почав оцінювати репутаційні ризики бренду.
Причиною такого можливого рішення є те, що Geely належить популярна шведська марка Volvo, британський виробник спорткарів Lotus, а також міноритарний пакет акцій німецького Mercedes-Benz. Керівництво компанії побоюється, що можливий успіх у Росії не компенсує втрати на ринку Європи.
“Сумніви Geely та призупинення роботи її заводу в Білорусі наголошують на дилемі, з якою стикаються Geely та інші китайські компанії”, – зазначають у Financial Times.
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…
В умовах зростання цін на автомобільне паливо, а також нестабільної фінансової ситуації в країні питання…