На українському заводі «Єврокар», який займається виробництвом автомобілів Skoda, готові розглядати можливості для випуску електромобілів. Про це журналісту Autonews.ua повідомив голова наглядової ради ПрАТ «Єврокар» Олег Боярин. За його словами, підприємство готове до співпраці як з Volkswagen Group, так і з іншими автомобільними партнерами, в тому числі і з китайськими.
«У VW Group є потреба в розширенні виробничих потужностей для випуску автомобілів. Вони шукають нові виробничі майданчики. Україна має можливість отримати замовлення в якості зовнішнього виробничого майданчика, але для цього потрібно мати конкурентні умови. А це вже питання до уряду. Підтримка держави в галузі автопрому є необхідною, я не знаю жодного прикладу, щоб в якійсь із країн хтось самостійно побудував автовиробництво без мінімальної підтримки», – сказав Олег Боярин.
«Єврокар» готовий вести переговори з Volkswagen Group і налагоджувати контакти з іншими глобальними автовиробниками, в тому числі з китайськими, які в недалекому майбутньому будуть активно шукати можливості вивести свої електромобілі на ринок Європи.
«Ми співпрацюємо з усіма, хоча про якісь конкретні домовленості говорити ще рано», – говорить Олег Боярин.
На які перспективи ми можемо розраховувати?
Виступаючи на круглому столі «Автовиробництво в Україні: від розквіту до повного знищення. Термінових кроків для порятунку галузі», Олег Боярин зазначив, що сьогодні увесь світовий «традиційний» автопром знаходиться перед глобальним викликом з боку індустрії електромобілів. І китайський підхід в цій галузі є показовим.
«Перехід від ДВЗ до електротяги повністю поміняє концепцію автопрому. Формується оновлена автомобільна галузь. Чи потрібно Україні боротися за цей сегмент економіки? Звичайно ж, потрібно. Подивіться, що робить Китай. Там розуміють, що по ДВЗ вони не можуть наздогнати розвинені ЄС, Корею, Японію. Тому вони зробили акцент на електромобілі, надаючи сильну економічну підтримку своїм виробникам. Я вважаю, що Україна має унікальний шанс в цьому плані бути не аутсайдером, а спробувати стати одним з лідерів, якщо ми створимо умови для розвитку цього сектора промисловості», – сказав під час виступу Олег Боярин.
За його словами, участь в «електромобільній» гонці дасть Україні шанс отримати свою частку від колосального обсягу інвестицій, які будуть вкладатися в електромобілі.
«52 млрд євро планує інвестувати в розробку електромобілів тільки Німеччина. А загальні інвестиції в електротранспорт обчислюються сотнями мільярдів. Скільки з цих сотень мільярдів може бути «припарковано» в Україні, зі створенням робочих місць – питання до уряду, яке залежить від відповіді на питання: скільки з цієї потенційної суми хоче отримати Україна», – підсумував Олег Боярин.
Компактні седани популярні серед українців, завдяки своїй практичності, економічності та доступності. Але якщо ви хочете…
Мало хто з автомобілістів не хотів би, щоб його автомобіль служив йому вічно. Багато хто…
Середній ресурс сучасного автомобіля - 200 000 - 250 000 кілометрів. Водночас на вторинному ринку…
В Україні все частіше можна побачити автомобілі білого кольору. Такі машини нерідко воліють купувати досвідчені…
Гібридні автомобілі стають дедалі популярнішими на тлі глобального тренду на електрифікацію транспорту, а також побоювань…
Якщо ви чуєте нетипові звуки з-під капота свого автомобіля - це вже привід насторожитися. Однак…