Голова Консалтингової групи “А-95” Сергій Куюн заявив, що в Україні необхідно тимчасово відмовитися від державного регулювання цін на пальне на автозаправних станціях для стимулювання імпорту через західний кордон.
За його словами, держрегулювання працює, коли ринок насичений пальним. Вже у квітні дефіцит пального в нашій країні посилюватиметься через зростання попиту, зокрема, на посівну.
Вільне ціноутворення, за словами Куюнa, дозволить зняти з постачальників хоча б комерційний ризик.
“Як варіант можна зафіксувати поточну регульовану націнку 4,5 та 5 грн/л для бензину та ДП відповідно, але не до регульованої собівартості, як зараз, а до фактичної, яку нескладно встановити за документами”, – каже експерт.
При цьому він повідомив, що ризику подорожчання пального немає.
«Якщо хто сильно контрастуватиме, матиме справу з місцевими адміністраціями і з загостреним відчуттям справедливості у громадян. Навряд чи хтось захоче ризикувати», — підсумував Куюн.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…