Голова Консалтингової групи “А-95” Сергій Куюн заявив, що в Україні необхідно тимчасово відмовитися від державного регулювання цін на пальне на автозаправних станціях для стимулювання імпорту через західний кордон.
За його словами, держрегулювання працює, коли ринок насичений пальним. Вже у квітні дефіцит пального в нашій країні посилюватиметься через зростання попиту, зокрема, на посівну.
Вільне ціноутворення, за словами Куюнa, дозволить зняти з постачальників хоча б комерційний ризик.
“Як варіант можна зафіксувати поточну регульовану націнку 4,5 та 5 грн/л для бензину та ДП відповідно, але не до регульованої собівартості, як зараз, а до фактичної, яку нескладно встановити за документами”, – каже експерт.
При цьому він повідомив, що ризику подорожчання пального немає.
«Якщо хто сильно контрастуватиме, матиме справу з місцевими адміністраціями і з загостреним відчуттям справедливості у громадян. Навряд чи хтось захоче ризикувати», — підсумував Куюн.
Сьогодні автомобілі все більше нагадують витратний матеріал, який просто викидають на звалище через 10-15 років…
Гібридні автомобілі спочатку замислювалися, як спосіб скоротити витрату палива і зробити експлуатацію транспортних засобів більш…
Майбутня зима несе з собою водіям масу ризиків і загроз, до яких слід бути готовими…
Німецькі виробники ще тридцять років тому і не думали про виробництво кросоверів або позашляховиків, але…
Багато українських водіїв у метушні звикли глушити мотор свого автомобіля одразу, щойно припаркуються. Вважається, що…
TikTok-блогер carknowledge розкрив водіям маловідомий лайфхак, який в екстреній ситуації може без перебільшення врятувати життя.…