Директор ТОВ “Консалтингова група А-95” Сергій Куюн розповів про те, що буде із пальним на українських заправках. За його словами, зараз ситуація у країні нормалізувалася.
“Я не став би драматизувати ситуацію, цей перший шок пройшов. Завдяки роботі учасників ринку пік навантаження на заправну та дорожню інфраструктуру вдалося пройти”, – наголосив він.
За словами Куюна, сьогодні пальне для України шукають по всій Європі і ситуація в країні нормалізувалася.
«Я не думаю, звичайно, що буде якась профіцитна ситуація – війна є війною. За моїми оцінками, залишилося менше половини АЗС, які працювали до війни. Я бачу, що зберігається режим обмежень і треба розуміти, що краще нехай буде такий режим, ніж без пального. По дизпальному взагалі не бачу, щоби були якісь обмеження. Тому ситуація нормалізувалася”, – сказав експерт
Він зазначив, що найближчого місяця ринок остаточно стабілізується. “Ринок знайшов свій пульс, він знайшов той ритм, у якому потрібно працювати”, – вважає Куюн.
На думку експерта, ринок пального в Україні навряд чи повернеться до часів, коли буде великий вибір марок бензинів та дизеля, а ситуація з автогазом буде складною.
“Я не думаю, що ми повернемося до часів, коли у нас буде повна стела кількох марок бензинів та дизпалива. Щодо 92-го бензину, його взагалі більше не буде у нас. Його не виробляють у Європі. Щодо газу ситуація складна. Його залишки теж невеликі були, ми, скажімо так, їх уже доїдаємо”, – сказав Куюн.
Експерт також додав, що скраплений газ став відносно дорогим, тому автомобіль краще не переводити на цей вид палива.
“Його споживання було аргументовано нижчою вартістю, а дешевим він був через велику різницю в податках. Коли ці податки зрівняли, газ став дорожчим. Зараз він коштуватиме 75% від ціни бензину… Ця історія вже скінчилася, попит на газ буде тільки в тих регіонах, де не буде бензину, але там, де він потрібен для побутових споживачів, які використовують для своїх потреб газ у балонах, для них ці обсяги будуть підтягуватися, але масово скраплений газ поки що зникне”, – вважає Куюн.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…