Після того як суд Лейпцига дозволив органам самоврядування Німеччини вводити заборону на рух дизельних авто, жителі ФРН стали масово позбуватися автомобілів, що працюють на важкому паливі. В результаті цього ціни на дизелі різко пішли вниз.
У зв’язку з цим німці почали збувати дизелі в Східну Європу.
Так, в 2017 році експорт цих авто зріс з 197 до 233 тис. од. в порівнянні з 2016-м, з яких тільки в Україну було ввезено 16 тис. (в два рази більше, ніж роком раніше). Також б/у дизелі активно направляють в Румунію, Польщу, Чехію, Болгарію та інші східноєвропейські країни.
Але ситуація матиме своє продовження: під заборону в ФРН можуть потрапити не тільки дизелі стандарту ЄВРО-4 і нижче, але і ЄВРО-5. Це при тому, що з 15 млн таких авто по всій країні сучасній еконормі ЄВРО-6 відповідають тільки 4 млн авто.
Джерело: mmr.net.ua
У разі зупинки автомобіля поліцейськими, останні іноді можуть поводитися грубо або зухвало, провокуючи водія на…
Практично кожен автовласник хотів би, щоб його машина служила йому якомога довше. Однак довговічність автомобіля…
Зі зростанням температури літо приносить не тільки радість від сонячних днів, а й особливі вимоги…
Водії, які володіють автомобілями з центральним замком, можуть відкрити для себе нову функцію, яка допоможе…
Американський автомеханік із 56-річним стажем роботи Скотті Кілмер стверджує, що простий інструмент може позбавити водіїв…
Останнім часом в Україні електрокари набувають великої популярності, проте купувати ці машини з салону мало…