Після того як суд Лейпцига дозволив органам самоврядування Німеччини вводити заборону на рух дизельних авто, жителі ФРН стали масово позбуватися автомобілів, що працюють на важкому паливі. В результаті цього ціни на дизелі різко пішли вниз.
У зв’язку з цим німці почали збувати дизелі в Східну Європу.
Так, в 2017 році експорт цих авто зріс з 197 до 233 тис. од. в порівнянні з 2016-м, з яких тільки в Україну було ввезено 16 тис. (в два рази більше, ніж роком раніше). Також б/у дизелі активно направляють в Румунію, Польщу, Чехію, Болгарію та інші східноєвропейські країни.
Але ситуація матиме своє продовження: під заборону в ФРН можуть потрапити не тільки дизелі стандарту ЄВРО-4 і нижче, але і ЄВРО-5. Це при тому, що з 15 млн таких авто по всій країні сучасній еконормі ЄВРО-6 відповідають тільки 4 млн авто.
Джерело: mmr.net.ua
Гібридні автомобілі стають дедалі популярнішими на тлі глобального тренду на електрифікацію транспорту, а також побоювань…
Якщо ви чуєте нетипові звуки з-під капота свого автомобіля - це вже привід насторожитися. Однак…
Якщо ви мрієте про автомобіль представницького класу, але не можете дозволити собі купівлю нової моделі,…
Новообраний американський сенатор-республіканець Берні Морено жорстко розкритикував нідерландську транснаціональну корпорацію Stellantis, що володіє автомобільними брендами…
Компанія Ford більше не є найпроблемнішим автовиробником у світі. Як повідомляє Carscoops, її відтіснили одразу…
Якщо ви застрягли в снігу або сніговій каші, не поспішайте бездумно тиснути в підлогу педаль…