Після того як суд Лейпцига дозволив органам самоврядування Німеччини вводити заборону на рух дизельних авто, жителі ФРН стали масово позбуватися автомобілів, що працюють на важкому паливі. В результаті цього ціни на дизелі різко пішли вниз.
У зв’язку з цим німці почали збувати дизелі в Східну Європу.
Так, в 2017 році експорт цих авто зріс з 197 до 233 тис. од. в порівнянні з 2016-м, з яких тільки в Україну було ввезено 16 тис. (в два рази більше, ніж роком раніше). Також б/у дизелі активно направляють в Румунію, Польщу, Чехію, Болгарію та інші східноєвропейські країни.
Але ситуація матиме своє продовження: під заборону в ФРН можуть потрапити не тільки дизелі стандарту ЄВРО-4 і нижче, але і ЄВРО-5. Це при тому, що з 15 млн таких авто по всій країні сучасній еконормі ЄВРО-6 відповідають тільки 4 млн авто.
Джерело: mmr.net.ua
Більшість українських водіїв звертаються за домкратом лише в крайньому випадку. Інколи виявляється, що про користуванням…
Часто буває так, що водії-початківці вважають, що в якості першого авто їм краще підходить повнопривідний…
Високі ціни на пальне іноді підштовхують українців до необдуманих рішень. Зокрема багато хто з автомобілістів…
Бум на кросовери не оминув Україну. Ці автівки цінують за їх практичність, комфорт та непогану…
Японський автовиробник Honda офіційно презентував оновлений седан Accord 2026. Як пише Carscoops, перелік змін невеликий,…
Американський автовиробник Ford офіційно повідомив про відкликання 272 645 автомобілів. Як повідомляє Reuters з посиланням…