Новий електромобіль Mercedes-Benz Vision EQXX підтвердив вражаючий запас ходу. Він здійснив автопробіг без підзарядки довжиною понад 1000 км.
Новинка стартувала на заводі в німецькому Зіндельфінгені та фінішувала у містечку Кассі на Лазурному узбережжі Франції поблизу Марселя. Протяжність маршруту становила 1008 км.
Навіть після такої тривалої поїздки заряду вистачало ще приблизно на 140 км. Тобто теоретично авто могло проїхати майже 1150 км. І це при тому, що електромобіль не був повільним – середня швидкість на дистанції становила 90 км/год, а на автобанах його розганяли до 140 км/год.
У перспективного електрокара батарея має ємність 100 кВт/год, яка близька до великого седану EQS, поточному флагману лінійки Mercedes, але з переробленою архітектурою. У прототипі акумулятор займає на 50% менше об’єму, а також він на 30% легший (495 кг). У зв’язку з цим вага майже 5-ти метрового автомобіля становить 1755 кг. Для порівняння, EQS завдовжки 5,28 метра важить майже 2,5 тонни на шкалі.
Друга сильна сторона – відмінна аеродинаміка з коефіцієнтом опору всього 0,17. Також для новинки були розроблені спеціальні шини компанією Bridgestone.
Крім того, EQXX оснащений дахом із сонячними батареями, які дозволяють не зупинятися біля зарядних станцій та не витрачати час на поповнення запасу ходу.
Сьогодні турбовані двигуни стали буденністю для автомобілів різних класів, зокрема в сегменті седанів. Водночас автолюбителі…
Поява роботизованої трансмісії дала змогу суттєво спростити процес керування автомобілем без вкладення в конструкцію істотних…
Седани сьогодні все ще досить популярні, особливо в люксовому сегменті, проте іноді їх купівля пов'язана…
Замерзання лобового скла в автомобілі стає головною проблемою українських водіїв у зимовий період. Ранок багатьох…
Німецькі спорткари вирізняються своєю високою продуктивністю, витриманим стилем і видатною якістю збірки, однак і коштують…
Більшість українських водіїв регулярно порушують щонайменше одне правило ПДР і ризикують отримати за це штраф.…