Гендиректор і засновник Prime Group Дмитро Леушкін заявив, що дефіцит нафтопродуктів в Україні триватиме найближчі два-три місяці. Саме стільки часу потрібно нафтотрейдерам, щоб виконати всі бюрократичні вимоги та налагодити ритмічні постачання бензовозами.
За його словами, зараз в Україні стоять порожніми близько 500 бочок бензовозів, які можуть купити та привезти ресурс. “Україна не випускає. Причин мільйон – у когось немає екологічного сертифікату, комусь оформляють закордонні паспорти на загальних засадах по кілька місяців. Усю цю бюрократію подолати в найкоротші терміни неможливо. На це піде 2-3 місяці, не менше”, – каже Леушкін.
“У найкращому разі клієнти купуватимуть паливо на заправках по 5 літрів”, – каже учасник ринку.
Також Леушкін вкотре розкритикував держрегулювання цін на пальне.
“Сьогодні реальна ціна на оптовому ринку – 48,5 грн/л. На заправках ціна могла б становити 50-55 грн/л. Але таку ціну не можна ставити. Тому на стелах будуть нулі. По 42 грн/л ніхто не продаватиме паливо, такої ціни немає”, – констатує експерт.
За його словами, незважаючи на обіцянку Мінекономіки, що дефіцит вдасться побороти за сім днів, ніхто з уряду не проводить консультації з учасниками ринку, про спрощення бюрократичних процедур також не йдеться.
Охолоджувальна рідина виконує найважливішу функцію в автомобілі, запобігаючи перегріванню силової установки. У зв'язку з цим…
В Україні триває війна проти російських окупантів, у зв'язку з чим діє і воєнний стан,…
Існує стереотип, що електричні автомобілі ще поки що недостатньо розвинені, а отже, не можуть бути…
Сьогодні автомобілі все більше нагадують витратний матеріал, який просто викидають на звалище через 10-15 років…
Гібридні автомобілі спочатку замислювалися, як спосіб скоротити витрату палива і зробити експлуатацію транспортних засобів більш…
Майбутня зима несе з собою водіям масу ризиків і загроз, до яких слід бути готовими…