Гендиректор і засновник Prime Group Дмитро Леушкін заявив, що дефіцит нафтопродуктів в Україні триватиме найближчі два-три місяці. Саме стільки часу потрібно нафтотрейдерам, щоб виконати всі бюрократичні вимоги та налагодити ритмічні постачання бензовозами.
За його словами, зараз в Україні стоять порожніми близько 500 бочок бензовозів, які можуть купити та привезти ресурс. “Україна не випускає. Причин мільйон – у когось немає екологічного сертифікату, комусь оформляють закордонні паспорти на загальних засадах по кілька місяців. Усю цю бюрократію подолати в найкоротші терміни неможливо. На це піде 2-3 місяці, не менше”, – каже Леушкін.
“У найкращому разі клієнти купуватимуть паливо на заправках по 5 літрів”, – каже учасник ринку.
Також Леушкін вкотре розкритикував держрегулювання цін на пальне.
“Сьогодні реальна ціна на оптовому ринку – 48,5 грн/л. На заправках ціна могла б становити 50-55 грн/л. Але таку ціну не можна ставити. Тому на стелах будуть нулі. По 42 грн/л ніхто не продаватиме паливо, такої ціни немає”, – констатує експерт.
За його словами, незважаючи на обіцянку Мінекономіки, що дефіцит вдасться побороти за сім днів, ніхто з уряду не проводить консультації з учасниками ринку, про спрощення бюрократичних процедур також не йдеться.
Німецький автопром давно асоціюється з якістю, надійністю та витривалістю. І навіть якщо ваш бюджет обмежений…
Автомобільний світ 2025 року вражає розмаїттям, але серед десятків новинок є ті, що задають тон.…
Встановлення газобалонного обладнання (ГБО) — популярне рішення серед українських водіїв, які хочуть знизити витрати на…
Німецький автопром давно асоціюється з якістю, технічною досконалістю та ресурсом, якого вистачає на сотні тисяч…
Чому слово "Toyota" стало майже синонімом надійності? Багато хто чув історії про ці автомобілі, що…
Обираючи вживаний автомобіль, більшість покупців звертають увагу не лише на ціну, а й на надійність,…