“ВААІД направила пропозиції до уряду розглянути можливість відновлення виробництва автомобілів ЛуАЗ для ЗСУ”, – повідомляє на своїй сторінці у фейсбуці гендиректор ВААІД Олег Назаренко.
Він сподівається, що технічна інформація для виробництва цих автомобілів збереглася. Втім, навіть якщо це так, виробництво легкових ЛуАЗів, швидше за все, втрачено назавжди. Адже Луцький автозавод у 2007 році перепрофільований на виробництво автобусів (тоді у складі корпорації “Богдан” легковики мали виробляти на новому складальному заводі у Черкасах).
Якщо ж такої можливості немає, Назаренко пропонує налагодити в Україні виробництво іноземних пікапів, знятих з виробництва, наприклад Toyota Hilux. ВААІД готова взяти участь в організації переговорів із іноземними автозаводами на передачу Україні обладнання для їхнього виробництва.
Варто зазначити, що налагодження виробництва будь-яких автомобілів потребує багато часу та інвестицій, а жодних із цих факторів в українського уряду чи будь-якого виробника немає. Тому ця пропозиція навряд чи можлива, особливо в умовах воєнного часу.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…