“ВААІД направила пропозиції до уряду розглянути можливість відновлення виробництва автомобілів ЛуАЗ для ЗСУ”, – повідомляє на своїй сторінці у фейсбуці гендиректор ВААІД Олег Назаренко.
Він сподівається, що технічна інформація для виробництва цих автомобілів збереглася. Втім, навіть якщо це так, виробництво легкових ЛуАЗів, швидше за все, втрачено назавжди. Адже Луцький автозавод у 2007 році перепрофільований на виробництво автобусів (тоді у складі корпорації “Богдан” легковики мали виробляти на новому складальному заводі у Черкасах).
Якщо ж такої можливості немає, Назаренко пропонує налагодити в Україні виробництво іноземних пікапів, знятих з виробництва, наприклад Toyota Hilux. ВААІД готова взяти участь в організації переговорів із іноземними автозаводами на передачу Україні обладнання для їхнього виробництва.
Варто зазначити, що налагодження виробництва будь-яких автомобілів потребує багато часу та інвестицій, а жодних із цих факторів в українського уряду чи будь-якого виробника немає. Тому ця пропозиція навряд чи можлива, особливо в умовах воєнного часу.
Відомий автомеханік і YouTube-блогер Скотті Кілмер попередив водіїв про ризики використання певного палива для автомобілів.…
Витрата палива автомобіля - важливий аспект, який впливає не тільки на ваш гаманець, а й…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Видання GO поспілкувалося з низкою автомобільних професіоналів, які…
Чимало автолюбителів прагнуть поліпшити зовнішній вигляд своїх автомобілів, вдаючись до встановлення коліс більшого діаметра. Однак…
Перестановка коліс на автомобілі - важлива процедура, яка допомагає продовжити термін служби шин і забезпечити…
Весна - це час нових починань, і якщо ви плануєте придбати новий автомобіль, зараз саме…