“ВААІД направила пропозиції до уряду розглянути можливість відновлення виробництва автомобілів ЛуАЗ для ЗСУ”, – повідомляє на своїй сторінці у фейсбуці гендиректор ВААІД Олег Назаренко.
Він сподівається, що технічна інформація для виробництва цих автомобілів збереглася. Втім, навіть якщо це так, виробництво легкових ЛуАЗів, швидше за все, втрачено назавжди. Адже Луцький автозавод у 2007 році перепрофільований на виробництво автобусів (тоді у складі корпорації “Богдан” легковики мали виробляти на новому складальному заводі у Черкасах).
Якщо ж такої можливості немає, Назаренко пропонує налагодити в Україні виробництво іноземних пікапів, знятих з виробництва, наприклад Toyota Hilux. ВААІД готова взяти участь в організації переговорів із іноземними автозаводами на передачу Україні обладнання для їхнього виробництва.
Варто зазначити, що налагодження виробництва будь-яких автомобілів потребує багато часу та інвестицій, а жодних із цих факторів в українського уряду чи будь-якого виробника немає. Тому ця пропозиція навряд чи можлива, особливо в умовах воєнного часу.
Верховний Суд України уточнив, які документи можуть перевіряти на блокпостах. Водійське посвідчення не є обов'язковим…
Представлено бюджетний кросовер Mitsubishi Eclipse Cross з оновленим дизайном і потужністю до 218 к.с. Новинка…
Ford відкликає понад мільйон автомобілів через несправність камери заднього виду, що може призвести до аварій.…
Nissan презентував нову Micra, але експерти вважають, що спільний проект з Renault - це помилка,…
Дізнайтесь, як уникнути пошкоджень авто, змінивши шкідливі звички водіїв. Поради експертів допоможуть зберегти ваш автомобіль.
Експерти пояснили водіям, чому заправка на фіксовану суму може призвести до переплат. Рекомендують заправлятись за…