Нафтопереробка, одна з найприбутковіших галузей білорусі, яка традиційно заробляла на експорті – 35% її продукції постачалося до Європи, ще 33% – до України. Але війна в Україні позбавила білорусь цих ринків.
Зараз завантаження на НПЗ мінімальне – “Нафтан” споживає 11 тисяч тонн нафти на добу, а Мозирський НПЗ – 14 тисяч тонн. Для Мозиря це близько 45% звичайного завантаження. “Нафтан” постачає все на внутрішній ринок. Мазут раніше йшов на експорт, тепер нікуди постачати, у росії свого вистачає.
Мозирський НПЗ також працює на внутрішній ринок, невелика кількість 92 бензину проштовхують на експорт через російський порт. Через повні склади підприємства змушені влаштовувати дострокові ремонти.
Співробітникам урізали матеріальні виплати за колективним договором і немає жодних квартальних премій. Людей на місця звільнених переводять з нерентабельних і простоюючих цехів. Як довго за таких умов вдасться підтримувати заводи, невідомо.
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…
Днями в Сумах стався курйозний, але в той же час небезпечний інцидент за участю 16-річного…
18 грудня в Харкові сталась серйозна ДТП. Легковик під керуванням судді Валківського районного суду Алли…