Нафтопереробка, одна з найприбутковіших галузей білорусі, яка традиційно заробляла на експорті – 35% її продукції постачалося до Європи, ще 33% – до України. Але війна в Україні позбавила білорусь цих ринків.
Зараз завантаження на НПЗ мінімальне – “Нафтан” споживає 11 тисяч тонн нафти на добу, а Мозирський НПЗ – 14 тисяч тонн. Для Мозиря це близько 45% звичайного завантаження. “Нафтан” постачає все на внутрішній ринок. Мазут раніше йшов на експорт, тепер нікуди постачати, у росії свого вистачає.
Мозирський НПЗ також працює на внутрішній ринок, невелика кількість 92 бензину проштовхують на експорт через російський порт. Через повні склади підприємства змушені влаштовувати дострокові ремонти.
Співробітникам урізали матеріальні виплати за колективним договором і немає жодних квартальних премій. Людей на місця звільнених переводять з нерентабельних і простоюючих цехів. Як довго за таких умов вдасться підтримувати заводи, невідомо.
Сучасні автомобілі "напхані" такою кількістю сучасних функцій, про багато з яких їхні власники навіть не…
Найближчим часом Верховна Рада може проголосувати за чергове підвищення акцизів на автомобільне паливо. Відповідний законопроєкт…
Від ситуації, коли в автомобілі раптово закінчилося паливо, не застрахований жоден водій. При цьому деякі…
В Україні готуються зміни до законодавства, які дадуть змогу конфісковувати транспортні засоби в автовласників за…
Пошуки ідеального кросовера або навіть позашляховика, що поєднує в собі функціональність, надійність і доступність, можуть…
Автомобілі американської компанії Tesla, відомої своїми інноваційними технологіями та сміливими дизайнерськими рішеннями, завжди привертали увагу…