Професор Хосе Коельо Варґас із Федерального університету Парани (Бразилія) та його колеги працювали з мікроводоростями виду Tetradesmus obliquus.
За словами вчених, цей крихітний водний організм може біосинтезувати вуглеводні, які будуть використовуватись для виробництва палива.
«Мікроводорослі – це автотрофні організми, які можуть фіксувати вуглекислий газ як основне джерело вуглецю. Тому, завдяки поєднанню високої продуктивності біомаси та високій ефективності синтезу та накопичення жирних кислот, вони стають ідеальними істотами для вуглеводнів», – пояснили вчені.
Особливою перевагою виробництва біопалива з мікроводоростей, якщо порівнювати з такими культурами, як кукурудза або цукрова тростина, є те, що його можна вирощувати у фотобіореакторах.
В рамках дослідження T.obliquus вирощували у великомасштабних фотобіореакторах. Кожен із них складався з більш ніж 12 000 футів прозорих труб із ПВХ, що давало водоростям доступ до сонячного світла для фотосинтезу.
Як середовище для культивування команда використовувала біоперетравлений свинячий гній, речовину, багата на вуглець, азот і фосфор. Через 15 днів команда видалила суху біомасу із реакторів. Через додавання суміші гексану та етанолу вони витягли масло для подальшої перегонки.
У ході випробувань отриманого палива команда виявила, що так звана “низька теплотворна здатність” їхньої дистильованої нафти була порівнянна з дизельними пальним з низьким вмістом сірки: 41 952 проти 42 093 кДж на кілограм.
“Низька теплотворна здатність, приблизно рівна викопному дизельному паливу з низьким вмістом сірки і висока якість займання дозволяють використовувати “зелене” дизельне паливо, отримане з мікроводоростей, для використання в дизельних двигунах”, – резюмували дослідники.
Вони додали, що в майбутньому екологічно чисте дизельне паливо можна буде використовувати як удосконалене моторне паливо для заміни викопного палива без втрати продуктивності двигуна.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…