Протягом квітня російські дилери змогли реалізувати лише 27,2 тисячі «легковиків». Це у 2,9 рази менше, ніж у попередньому місяці.
За словами представників дилерських центрів, у квітні трафік автосалонів упав на 70% порівняно із березнем. Найменше автомобілів вдалося продати з 11 по 17 квітня – 5,5 тисяч одиниць. Продаж дещо активізувався до кінця місяця (з 25 квітня по 1 травня) — 7,7 тисяч автомобілів за тиждень. Для порівняння, у березні в середньому за тиждень продавали понад 15 тисяч машин, а у січні та лютому – понад 20 тисяч.
За прогнозами, навіть незважаючи на значне падіння попиту, запаси автомобілів у дилерів закінчаться протягом двох-п’яти місяців, залежно від обсягів бізнесу.
Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…