Categories: Новини

Дорожників хочуть притягнути до кримінальної відповідальності за неякісно відремонтовані дороги

КМДА склала так званий список недобросовісних підрядників. Про це Радіо НВ повідомив народний депутат, радник мера Києва Дмитро Білоцерковець. За його словами, міська адміністрація вимагає від компаній-підрядників провести гарантійний ремонт дворів.  Якщо вони відмовляться виправити проблеми, на них чекає кримінальна відповідальність.

“У Києві минулого року було виділено 140 млн гривень на ремонт міжквартальних проїздів. Роботи на декількох об’єктах  були виконані неякісно. Наше завдання – провести повний аудит міжкварталки для виявлення халатних підрядників і змусити їх провести гарантійний ремонт. Ми опублікували лише першу частину прізвищ підрядників, у результаті шестеро виконали якісний ремонт. Упродовж місяця плануємо публікацію повного списку”, – повідомляє Дмитро Білоцерковець.

Радник мера додав, що всі офіційні претензії міської влади документально оформлені і надані підрядникам.

Через недосконале законодавство підрядників неможливо притягнути до кримінальної відповідальності. Таку заяву в коментарі Радіо НВ зробив голова правління громадської організації Моя дорога Роман Хміль. Подібні листи створюють підгрунтя для корупційних схем, вважає Хміль.

“Повносити туди за дрібні порушення підрядників, які тобі не дають хабаря. А ті, які погоджуються на це, все одно будуть у “білих” списках. Це питання того, як це застосовуватимуть у наших реаліях. Це непрозорий механізм, який зараз обговорює Укравтодор у всеукраїнських масштабах. Організація Transparency International прокоментувала це як корупційний механізм”, – зазначив Хміль.

На думку представника групи Реанімаційного пакету реформ по дерегуляції економіки, експерта дорожньої галузі Андрія Мартенса, скоро такі листи зможуть простимулювати конкуренцію на ринку України. В Європі схожим методом користуються вже давно. Підрядники піклуються про свою репутацію, аби не потрапити до таких листів, адже від цього залежить кількість їхніх замовлень, підкреслив експерт.

“З часом ринок саме себе відрегулює. Об’єм фінансування буде зростати, що й відбувається останні 3-4 роки. З часом ми перейдемо до європейського рівня. Сьогодні вже обговорюють залучення контролерів – незалежних інженерів-консультантів”, – зазначає експерт.

Нагадаємо, ще 10 квітня КМДА перевірила якість асфальтування київських дворів. Тоді адміністрація закликала підрядників за свій рахунок провести гарантійні ремонти, інакше пригорозила судом з вимогою кримінальної відповідальності за невиконання умов договору.

Recent Posts

Як правильно гальмувати, щоб не вбити підвіску автомобіля

Як відомо, термін служби будь-якого автомобіля безпосередньо залежить від правильності його експлуатації. Серед іншого це…

21.09.2024

Як продовжити термін служби турбованого двигуна: поради механіка

Турбовані двигуни продовжують набирати популярність серед виробників автомобілів, особливо в сегменті преміальних моделей. Ці мотори…

21.09.2024

Українським водіям заборонили символіку війни: кого це стосується

Кабмін ввів заборону на демонстрацію в Україні символіки, яка асоціюється з підтримкою збройної агресії РФ…

21.09.2024

Інструктор з водіння розкрив секрет, як водіям впоратися з популярною осінньою проблемою

Погіршення погодних умов і скорочення світлового дня восени змушує українських водіїв відчувати тривогу частіше, ніж…

21.09.2024

ТЦК забрали права: що робити водієві в такій ситуації

Ситуації, коли співробітники ТЦК під час спілкування з громадянами, виходять за рамки своїх повноважень, останнім…

21.09.2024

50 тисяч штрафу і конфіскація авто: за що українським водіям загрожує максимальне покарання

Порушення ПДР, як правило, вважається адміністративним правопорушенням і карається відповідно до Кодексу України про адміністративні…

21.09.2024