Згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України № 354-р від 03 травня 2022 року, ввозити автомобілі з подальшим “нульовим розмитненням” можна лише через три пункти пропуску: Грушів та Устилуг на кордоні з Польщею (у Львівській та Волинській областях відповідно), а також Малий Березний на кордоні зі Словаччиною (у Закарпатській області). Йдеться про оформлення автомобілів для особистого користування.
При цьому зазначені КПП з Польщею лише для легкових автомобілів масою до 3,5 т, а вантажівки або навіть автомобілі не на ходу перетинати ці пункти не можуть. Для них просто немає технічної та законної можливості.
КПП зі Словаччиною пристосований як для легкових, так і вантажних перевезень (але маса все одно обмежена – 3,5 т), тому саме він працюватиме з максимальним навантаженням, адже через нього возитимуть вантажівки, автовози з усієї Європи та легкові машини з Угорщини та Румунії.
У зв’язку з цим перед трьома КПП утворюються величезні черги на кілька кілометрів, які тягнуться навіть через іноземні населені пункти.
Це також призведе до подорожчання вартості доставки автомобілів з-за кордону. Незручності та значний час простою у черзі можуть призвести до формування ціни перевезення $1,5 – 2 тисячі за одне авто. Таким чином, враховуючи подорожчання автомобілів за кордоном, ціна машин, ввезених під “нульове розмитнення”, може зрости до передвоєнного рівня.
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…