Легендарний рамний позашляховик International Harvester Scout, знятий з виробництва на початку 80-х, найближчими роками повернеться на американський ринок у вигляді сімейства електричних пікапів та позашляховиків і заповнить ту ж нішу, що і Rivian R1T, як електричний конкурент позашляховикам для ентузіастів бездоріжжя, таких як Ford Raptor, Jeep і подібні до них, але за нижчою ціною, ніж Rivian.
Минулого року з’явилися чутки про те, що VW подумує про повернення бренду Scout (права на який вони отримали у 2021 році), щоб вийти на ринок США, де позашляховики популярні, а VW історично відставав. Бос VW America Йохан де Нісшен заявив, що хотів би побачити щось подібне до Rivian, але «за ціною 40 000 доларів замість 70 000 доларів» — хоча заявлена ціна передувала багатьом проблемам з інфляцією та поставками, які вдарили по ринку.
Тепер неназвані джерела у VW повідомили, що план, схоже, реалізується. У разі затвердження, він виведе позашляховики та вантажівки Scout на ринок США у 2026 році з кінцевою метою продажу 250 000 одиниць на рік. В даний час немає планів виводу Scout на ринки інших країн, хоча такі рішення можуть бути прийняті в майбутньому.
Scout – це рамний позашляховик компанії International Harvester, який дебютував у 1961 році, у якого було два повноцінні покоління і безліч кузовів, у тому числі пікап з дахом і без даху.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…