Директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн повідомив, що головнa причинa виникнення дефіциту палива в Україні – це мала кількість поставок. Внутрішнє виробництво зруйноване, запаси розбиті або вичерпані.
За його словами, Євросоюз не був готовий до таких великих постачань пального, тобто не було налагоджено транспортну інфраструктуру.
«Вимушені будувати нову систему забезпечення через європейський кордон. Це потребує часу, адже ніхто в Європі на нас не очікував: ні постачальники нафтопродуктів, ні транспортники. Тому умовно нам потрібні 3 одиниці, а ми завозимо 2», — каже експерт.
Проблему, за його словами, вже усвідомили і в уряді. Минулого тижня делегація українських трейдерів, чиновників та спеціалістів держкомпаній, таких як «Нафтогаз» та «Укрзалізниця», вирушила до Варшави на зустріч із представниками влади та бізнесу Польщі, Румунії і Німеччини.
«Треба розуміти, по-перше, ментальність європейців (не найшвидших людей у світі, але, безумовно, чудових), по-друге, не все вирішують гроші, як це зазвичай працює у нас. Там все гаразд, на відміну від нашої ситуації. Отже, перспективи є, вони обнадійливі, і дуже потрібний час», — пише Куюн.
На його думку, доки ринок не наповниться, проблема дефіциту та спекуляцій нікуди не зникне.
Солодкий запах у авто може бути сигналом витоку охолоджувальної рідини. Ігнорування цієї проблеми призведе до…
Експерти назвали сигнали, що вказують на необхідність відмови від авто, зокрема, фінансове навантаження та зміни…
Верховний Суд України уточнив, які документи можуть перевіряти на блокпостах. Водійське посвідчення не є обов'язковим…
Представлено бюджетний кросовер Mitsubishi Eclipse Cross з оновленим дизайном і потужністю до 218 к.с. Новинка…
Ford відкликає понад мільйон автомобілів через несправність камери заднього виду, що може призвести до аварій.…
Nissan презентував нову Micra, але експерти вважають, що спільний проект з Renault - це помилка,…