Директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн повідомив, що головнa причинa виникнення дефіциту палива в Україні – це мала кількість поставок. Внутрішнє виробництво зруйноване, запаси розбиті або вичерпані.
За його словами, Євросоюз не був готовий до таких великих постачань пального, тобто не було налагоджено транспортну інфраструктуру.
«Вимушені будувати нову систему забезпечення через європейський кордон. Це потребує часу, адже ніхто в Європі на нас не очікував: ні постачальники нафтопродуктів, ні транспортники. Тому умовно нам потрібні 3 одиниці, а ми завозимо 2», — каже експерт.
Проблему, за його словами, вже усвідомили і в уряді. Минулого тижня делегація українських трейдерів, чиновників та спеціалістів держкомпаній, таких як «Нафтогаз» та «Укрзалізниця», вирушила до Варшави на зустріч із представниками влади та бізнесу Польщі, Румунії і Німеччини.
«Треба розуміти, по-перше, ментальність європейців (не найшвидших людей у світі, але, безумовно, чудових), по-друге, не все вирішують гроші, як це зазвичай працює у нас. Там все гаразд, на відміну від нашої ситуації. Отже, перспективи є, вони обнадійливі, і дуже потрібний час», — пише Куюн.
На його думку, доки ринок не наповниться, проблема дефіциту та спекуляцій нікуди не зникне.
Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…