Директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн повідомив, що головнa причинa виникнення дефіциту палива в Україні – це мала кількість поставок. Внутрішнє виробництво зруйноване, запаси розбиті або вичерпані.
За його словами, Євросоюз не був готовий до таких великих постачань пального, тобто не було налагоджено транспортну інфраструктуру.
«Вимушені будувати нову систему забезпечення через європейський кордон. Це потребує часу, адже ніхто в Європі на нас не очікував: ні постачальники нафтопродуктів, ні транспортники. Тому умовно нам потрібні 3 одиниці, а ми завозимо 2», — каже експерт.
Проблему, за його словами, вже усвідомили і в уряді. Минулого тижня делегація українських трейдерів, чиновників та спеціалістів держкомпаній, таких як «Нафтогаз» та «Укрзалізниця», вирушила до Варшави на зустріч із представниками влади та бізнесу Польщі, Румунії і Німеччини.
«Треба розуміти, по-перше, ментальність європейців (не найшвидших людей у світі, але, безумовно, чудових), по-друге, не все вирішують гроші, як це зазвичай працює у нас. Там все гаразд, на відміну від нашої ситуації. Отже, перспективи є, вони обнадійливі, і дуже потрібний час», — пише Куюн.
На його думку, доки ринок не наповниться, проблема дефіциту та спекуляцій нікуди не зникне.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…