Директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн повідомив, що головнa причинa виникнення дефіциту палива в Україні – це мала кількість поставок. Внутрішнє виробництво зруйноване, запаси розбиті або вичерпані.
За його словами, Євросоюз не був готовий до таких великих постачань пального, тобто не було налагоджено транспортну інфраструктуру.
«Вимушені будувати нову систему забезпечення через європейський кордон. Це потребує часу, адже ніхто в Європі на нас не очікував: ні постачальники нафтопродуктів, ні транспортники. Тому умовно нам потрібні 3 одиниці, а ми завозимо 2», — каже експерт.
Проблему, за його словами, вже усвідомили і в уряді. Минулого тижня делегація українських трейдерів, чиновників та спеціалістів держкомпаній, таких як «Нафтогаз» та «Укрзалізниця», вирушила до Варшави на зустріч із представниками влади та бізнесу Польщі, Румунії і Німеччини.
«Треба розуміти, по-перше, ментальність європейців (не найшвидших людей у світі, але, безумовно, чудових), по-друге, не все вирішують гроші, як це зазвичай працює у нас. Там все гаразд, на відміну від нашої ситуації. Отже, перспективи є, вони обнадійливі, і дуже потрібний час», — пише Куюн.
На його думку, доки ринок не наповниться, проблема дефіциту та спекуляцій нікуди не зникне.
Існує стереотип, що водії автомобілів BMW є найбільш відв'язними хуліганами на дорогах. Аналогічна репутація у…
Американський автоблогер і механік із 56-річним стажем Скотті Кілмер звернув увагу на важливий аспект експлуатації…
Надійність завжди залишається однією з ключових якостей автомобіля. Mazda, як і майже всі японські автовиробники,…
У пошуках ідеального позашляховика, який поєднує в собі надійність, прохідність і комфорт, багато хто звертає…
У світі автомобілебудування настають революційні зміни в галузі безпеки. Найближчими роками практично всі нові моделі…
Колір автомобіля для більшості автомобілістів має суто естетичне, інколи практичне та економічне значення. Мало хто…