Директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн вважає, що часткове зменшення державного контролю щодо підприємців, які торгують пальним, не дасть суттєвого результату.
На думку експерта, в Україні просто не вистачає пального і ціна тут не відіграє великої ролі. “Ціна, що регулюється державою, – 40-45 грн. Ну поставте 60-80 грн. Від цього локомотиви з’являться в Європі? Чи цистерни з’являться? Ні. Проблема не в ціні, проблема в тому, що пального немає. І ніякe скасування держрегулювання це не змінить”, – вважає експерт.
Якщо вам потрібен надійний, економний та практичний автомобіль для їзди по місту за невеликі гроші,…
З 1 січня 2025 року в Україні запрацював новий закон про обов’язкове страхування для водіїв.…
Як відомо, ресурс навіть найбільш надійного автомобіля в значній мірі залежить від умов його експлуатації.…
Як відомо, керування автомобілем в стані алкогольного сп’яніння є одним з найбільш серйозних порушень ПДР,…
Кожен автомобіль, мов живий організм, попереджає водія про наявність «хвороб» певними «симптомами». ЦЕ можуть бути…
Розвиток технологій відбувається настільки стрімко, що іноді люди просто не встигають слідкувати за змінами. Для…