Директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн вважає, що часткове зменшення державного контролю щодо підприємців, які торгують пальним, не дасть суттєвого результату.
На думку експерта, в Україні просто не вистачає пального і ціна тут не відіграє великої ролі. “Ціна, що регулюється державою, – 40-45 грн. Ну поставте 60-80 грн. Від цього локомотиви з’являться в Європі? Чи цистерни з’являться? Ні. Проблема не в ціні, проблема в тому, що пального немає. І ніякe скасування держрегулювання це не змінить”, – вважає експерт.
Автоматична трансмісія давно домінує в індустрії, у зв'язку з чим автомобілі на «механіці» поступово відходять…
Сучасні автомобілі оснащені безліччю прихованих функцій, які можуть істотно полегшити життя водієві. Експерти розповіли про…
В умовах насиченого ринку кросоверів легко пропустити моделі, які пропонують чудове поєднання ціни, стилю та…
Сучасні автомобілі буквально «напхані» різного роду технологіями, які роблять процес водіння більш комфортним і простим.…
Багато позашляховиків відомі своєю вражаючою надійністю. Правильне обслуговування і помірний стиль водіння дає змогу деяким…
Електромобілі стають дедалі популярнішими, і компанія Xiaomi активно займає нішу на цьому ринку. Одним із…