Директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн вважає, що часткове зменшення державного контролю щодо підприємців, які торгують пальним, не дасть суттєвого результату.
На думку експерта, в Україні просто не вистачає пального і ціна тут не відіграє великої ролі. “Ціна, що регулюється державою, – 40-45 грн. Ну поставте 60-80 грн. Від цього локомотиви з’являться в Європі? Чи цистерни з’являться? Ні. Проблема не в ціні, проблема в тому, що пального немає. І ніякe скасування держрегулювання це не змінить”, – вважає експерт.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…