Новости

Компанія Volkswagen розпочала продаж електровенів ID.Buzz

Компанія Volkswagen починає продаж нового сімейства електричних фургонів і мікроавтобусів сімейства ID.Buzz в Європі.

Силова установка автомобіля представлена ​​електромотором потужністю 150 кВт (204 к.с.) та 310 Нм. Ємність батареї становить 77 кВтг. Залежно від версії запас ходу сягає 423 – 425 км. При використанні швидкісної зарядки постійного струму потужністю 170 кВт поповнити запас енергії батареї від 5 до 80% її ємності можна приблизно за 30 хвилин.

Салон пасажирської версії ID. Buzz Pro розрахований на перевезення 5 людей. Передні крісла мають підлокітники та широкий діапазон регулювань. Другий ряд сидінь має спинки, які складаються у співвідношенні 40/60, зі змінним кутом нахилу, а також можуть переміщатися в поздовжньому напрямку в діапазоні до 150 мм.

Об’єм багажника становить 1121 літрів, а якщо скласти задній ряд сидінь, його об’єм збільшується майже вдвічі – до 2205 л. Крім того, в машині є багато різних відділень для зберігання.

У вантажній версії ID. Buzz Cargo спереду розташоване регульоване крісло водія та двомісне сидіння для пасажирів. Вони відокремлені від багажного відсіку захисною перегородкою. Довжина вантажного відділення – 3,9 м, що дозволяє розмістити дві європалети, а вантажопідйомність сягає 650 кг.

Вже в базовій версії автомобіль укомплектований повністю світлодіодною світлотехнікою, цифровою панеллю приладів з 10-дюймовим сенсорним екраном інфо-розважальною системою, клімат-контролем, розеткою на 12В, портами USB-C для підключення зовнішніх пристроїв, а також комплексом електронних систем безпеки. пішоходів.

Ціни на п’ятимісний ID. Buzz Pro стартують у Німеччині з позначки 56 606 євро з урахуванням державних субсидій. Повна ціна новинки – від 64 581 євро. За вантажну версію ID. Buzz Cargo просять від 54 430 євро, а для німецьких покупців вона коштуватиме 46 455 євро.

Share
автор
Artem Boyko

Recent Posts

П’ять дорожніх знаків, які водії або ігнорують: патрульний попередив автомобілістів

Деякі знаки в Україні бачиш раз у кілька років. Або взагалі не бачиш, бо проїхав…

17.07.2025

Заміна моторного масла в авто з ГБО: чому це варто робити частіше

Багато водіїв авто на газу живуть за звичкою. Думають: якщо мотор працює, значить усе добре.…

17.07.2025

Що буде, якщо перемкнути АКПП в «паркінг» на ходу: пояснення механіка

Перемикати селектор коробки передач у режим «P» під час руху – думка, яка хоч раз…

17.07.2025

Як працює режим «Eco» в автомобілі: плюси і мінуси

У багатьох сучасних авто з’явилась кнопка Eco – йдеться про режим економії пального. Але працює…

17.07.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі приладів: що водій має про нього знати

Світловий сигнал на панелі приладів – не завжди дрібниця. Якщо з’являється трикутник із знаком оклику,…

17.07.2025

В Україні засвітився гібридний «танк» за 9 мільйонів: що це за звір

На вулицях Одеси помітили позашляховик, який більше схожий на техніку з майбутнього. Знімки новинки опубліквала…

17.07.2025