Сергій Куюн, директор “Консалтингової групи А-95” повідомив, що в Україні необхідно повернути акциз на пальне.
«Ви вирішуєте завдання зменшення попиту методом високих цін. Але зараз висока ціна буде за рахунок високої націнки, яка нічого не дає з погляду наповнення ринку. Адже економічних стимулів у трейдерів достатньо, проблема не в грошах. Нехай ця ціна буде високою за рахунок податків. Це і людям буде зрозуміліше: купив пальне по 55-70 грн/л, але з них 10-15-20 грн піде на ЗСУ», – заявив експерт.
Куюн додав, що слід продовжувати методично працювати над розвитком транспортних коридорів.
«Немає простих рішень, без політичної підтримки все буде набагато повільніше. Польща та Румунія не забезпечать необхідного обсягу. Потрібні нові партнери. Зокрема, тиснемо на угорців. Працюємо з німцями для транспортування із Західної Європи. Проробляємо шляхи із Середземного моря», – додав Куюн.
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…