Начальник управління експлуатаційного утримання та безпеки автомобільних доріг Укравтодору Олег Федоренко заявив про відновлення роботи комплексів автоматичної фіксації порушень габаритно-вагових норм та повідомив про водіїв-порушників, які вже отримали штрафи.
“Перевантажений транспортний засіб, як відомо, є некерованим, його гальмівна система добре не працює, тому ризик ДТП збільшується”, – пояснив Федоренко.
Також він зазначив, що для безпеки руху шляховики почали наново встановлювати дорожні знаки та оновлювати розмітку на дорогах.
“Цього року через війну та обмежене фінансування заходи будуть проведені в меншому обсязі. На заморожених об’єктах будівництва, капітального ремонту вживаються заходи щодо належної організації руху”, – сказав він.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…