Керівник відділу продажів та маркетингу BMW Group Пітер Нота оголосив, що BMW та MINI можуть перейти на так звану модель агентського продажу у Європі. “Зараз ми говоримо з нашими європейськими дилерами про перехід до справжньої агентської моделі”, – сказав він у коментарі Automotive News Europe.
Терміни переходу ще обговорюються, але попередньо BMW планує припинити роботу системи авторизованих дилерів у Європі з 2024 року для бренду MINI та з 2026 року для бренду BMW. Виняток становлять лише автомобілі преміального сегменту Rolls Royce: для нього звична модель авторизованих дилерів та франчайзингу продовжить функціонувати.
«Агентська» модель пропонує замість звичного дилера появу агента, який лише допомагає клієнту з вибором авто, організовує тест-драйв, залагоджує формальності. А стороною угоди виступає завод-виробник. Агент отримує комісійні за кожне продане авто. Такий підхід може підвищити конкуренцію між агентами, збільшуючи продажі автовиробнику, а також дозволить розвиватися онлайн-автосалонам.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…