Керівник відділу продажів та маркетингу BMW Group Пітер Нота оголосив, що BMW та MINI можуть перейти на так звану модель агентського продажу у Європі. “Зараз ми говоримо з нашими європейськими дилерами про перехід до справжньої агентської моделі”, – сказав він у коментарі Automotive News Europe.
Терміни переходу ще обговорюються, але попередньо BMW планує припинити роботу системи авторизованих дилерів у Європі з 2024 року для бренду MINI та з 2026 року для бренду BMW. Виняток становлять лише автомобілі преміального сегменту Rolls Royce: для нього звична модель авторизованих дилерів та франчайзингу продовжить функціонувати.
«Агентська» модель пропонує замість звичного дилера появу агента, який лише допомагає клієнту з вибором авто, організовує тест-драйв, залагоджує формальності. А стороною угоди виступає завод-виробник. Агент отримує комісійні за кожне продане авто. Такий підхід може підвищити конкуренцію між агентами, збільшуючи продажі автовиробнику, а також дозволить розвиватися онлайн-автосалонам.
Німецький автовиробник Mercedes активно освоює гібридні технології, одним з останніх свідчень чого став випуск гібридного…
В Україні Nissan Leaf був одним з першовідкривачів електричного сегмента авторинку. Сьогодні ця модель надзвичайно…
Витік гальмівної рідини – це завжди погано, оскільки негативно впливає на безпеку автомобіля. Однак багато…
З приходом літа українські автовласники масово зіткнулися з відомою сезонною проблемою – смоляними плямами на…
Американський Інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів масштабне дослідження, в рамках якого з'ясував, які п'ятирічні автомобілі…
Складання протоколу або постанови про адміністративне правопорушення за фактом порушення ПДР є стресовим моментом для…