Керівник відділу продажів та маркетингу BMW Group Пітер Нота оголосив, що BMW та MINI можуть перейти на так звану модель агентського продажу у Європі. “Зараз ми говоримо з нашими європейськими дилерами про перехід до справжньої агентської моделі”, – сказав він у коментарі Automotive News Europe.
Терміни переходу ще обговорюються, але попередньо BMW планує припинити роботу системи авторизованих дилерів у Європі з 2024 року для бренду MINI та з 2026 року для бренду BMW. Виняток становлять лише автомобілі преміального сегменту Rolls Royce: для нього звична модель авторизованих дилерів та франчайзингу продовжить функціонувати.
«Агентська» модель пропонує замість звичного дилера появу агента, який лише допомагає клієнту з вибором авто, організовує тест-драйв, залагоджує формальності. А стороною угоди виступає завод-виробник. Агент отримує комісійні за кожне продане авто. Такий підхід може підвищити конкуренцію між агентами, збільшуючи продажі автовиробнику, а також дозволить розвиватися онлайн-автосалонам.
Рідкість у світі автомобілів може бути як дорогоцінною спадщиною, так і викликом для власників. Однак…
Вибір правильного автомобіля для сім'ї - це не тільки про практичність і безпеку, а й…
Мало хто з водіїв зрадіє, якщо його зупинить поліція. Але якщо вже це сталося, потрібно…
Вибір кросовера може стати справжнім викликом, особливо, якщо ваш бюджет обмежений. У такій ситуації не…
Українським водіям нагадали про поширене порушення правил дорожнього руху, що призводить до трагічних наслідків. У…
Акумулятор - це серце автомобіля, що забезпечує живлення електроніки та запуск двигуна. Але як довго…